Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Äh! Tänk på våra föräldrar som klarade alla våra sommrar när vi var små...
Äh! Tänk på våra föräldrar som klarade alla våra sommrar när vi var små...
Ameh, va f....!
Jag tänkte skicka mina+ karl+ hund till dig ju!!!
Åh! DET låter som en idé!
Ok, here it is: Den officiella tidsåtgången att texta en film på samma språk som filmen är, för en person som talar språket flytande är: 28 minuter film på en arbetsdag (en arbetsdag = 7,5 h). Alternativa siffror jag har letat upp är: Ett serieavsnitt (45 minuter i snitt) tar ungefär 1,5 arbetsdag, och en duktig textare som har intresse i det som textas tar ungefär 1 arbetsdag på sig att texta ett avsnitt av GoT.... eh... dvs.... det tar 7,5 timme att texta ett timmeslångt avsnitt/en timmeslång film. Jag slår vad om att jag kan texta en film fortare än så. Och jag tänker prova! Jag ska ta tid på mig själv (så jag inte behöver sitta i 7,5 timme och se hur långt jag kommer)
Frågorna är som följer: Någon som har lust att satsa en slant? Eller i alla fall ära och berömmelse eller så.... Och: VAD ska jag texta, då? Föreslå något...... serieavsnitt eller film.
Fi fan för att rensa garage! Vet inte hur många gånger jag fick springa ut med halv panik när en spindel, storlek "jagätersådanasomdigtillfrukost", kom farandes mellan allt bråte..
Nu är det bara källaren kvar... *urk*.
De smider planer om världsherravälde.. och mord...
Jag roade mig med att trycka endast på Knall.
Dina inlägg från början handlade ju bara om att knulla. Vad hände, mognade du?
Inget fel alls. Bara att hennes sätt att uttrycka sig ändrades.
Hon försökte nog bara vara cool där i början. .
Haha!! Du om någon borde veta hur o-cool jag är, ju!
Hahaha!! Hoppas att du pratar om min morgonfrilla nu och inte alla (mindre) genomtänkta grejer jag säger eller gör!
Det är ju mest klantigt!