• Knall

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Taco-koma...

Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
  • Knall

Myser i soffan med mannen och lillflickan.. pillar i hennes hår när jag plötsligt ser något.. tittar efter, lurar ögat mig? Hon har löss!!!

Jäkla skit.. känner hur det kliar i hela hövvet på mig nu!

Jäkla tur att vi hade sådant där shampoo hemma...

• Knall
    taquine skrev 2014-10-11 22:53:34 följande:

Å fy fan ! , Börjar klia i mig nu, mina ungar hade löss som små och smittade mig med allt mitt hår . Lycka till !

Jag ser att även mannen river sig i hårbotten.. antagligen inbillningskliande..

Hon var så ledsen.. Hon får alltid löss när det går på skolan. Hon har så tjockt, tätt hår som de verkar älska..
    Brunhilde skrev 2014-10-11 22:59:04 följande:

Har aldrig haft löss i vårt hus. De gillade inte oss, inte ens när det var epidemi på dagis eller skola.

Aldrig haft det själv.. får se om jag kommer undan nu med...
  • Knall
    Smecker skrev 2014-10-11 23:11:18 följande:

Skaffa en luskam istället, de kan vara resistenta mot sånt schampo. Finns elektriska luskammar.

Så svårt att kamma igenom hennes långa hår.. Det är tjockt, vågigt och lockigt och på det så är hon håröm också..

Det schampoo vi hade nu skulle sitta i minst 8 timmar, så över natten.

Sedan får vi säga till hennes mamma att hålla koll under veckan som kommer och även undersöka storebror..

Äckliga små kryp!
  • Knall
    Brunhilde skrev 2014-10-12 00:43:24 följande:

Det där med nätdejting är inte min grej!!! 

Varför kan jag inte bara svara lite lagom gulligt och flörtigt som alla de andra strandskuttande damerna gör...

Öhm.. Det gjorde inte jag och jag fick ändå dejta..

Går de inte att munhugga med så är de inget att ha!
  • Knall
    Schna skrev 2014-10-12 00:58:56 följande:

Jo men sen måste man ju lik förbannat kamma genom håret efter alla avlidna äckel och deras äckliga gnetter. Gnetterna får man bort med en sån där nitfree-kam.

Rys.

Jo, visserligen..

Tvättade ur hennes hår nu på morgonen och borstade igenom det först (tvättade ur borsten med lusmedel och hett vatten) och körde sedan med luskam.. Inga gnetter! Bara en 7-10 st döda löss! Gick igenom håret flera gånger, torkade av kammen mellan varje gång.. Tog dem nog i rättan tid!

Äckliga, äckliga små fanskap!
  • Knall

Eftersom jag är sjuk och är beordrad att vila (vilket tydligen inte innefattar att städa, diska, dammsuga etc)

Så undrar jag om någon här har lust att göra det åt mig?

Mannen är ute och jagar rätt på barn och ska hjälpa deras mamma att sätta upp ett par lampor i lägenheten efter det...

Jag behöver även tvätta... Pretty please?

Och Smecker; Jag ska köpa en sådan där luskam. Pratade förut med mannen om det och det är tydligen så att lillflickan ALLTID får löss vår och höst... Grabben har fått det någon gång...

*Känner hur det kryper i hela håret nu*

Brunis! Jag kan donera väggtexten i sovrummet till dig!

"Glöm gårdagen. Lev för idag. Dröm om morgondagen"

• Knall
    Smecker skrev 2014-10-12 19:05:10 följande:

Finns en elektrisk luskam på Elgiganten som enligt lyriska föräldrar på pojkarnas skola är suverän.

Ska kolla i veckan! Tack för tipset!
  • Knall
    Brunhilde skrev 2014-10-12 19:44:09 följande:

Har väldigt svårt att hålla tyst när jag är hemma hos någon som har väggord. Det är svårt att inte vara lite syrlig eller i värsta fall hålla tillbaks ett asgarv. *skäms*

Den satt där när vi flyttade in. Tapeten går sönder om man försöker ta bort den dit-tejpade texten (testat flera gånger..).. Gissa vem som köpt nya tapeter...

Väggord, bokstäver att ha på bänkar, tavellister etc Får bita mig i tungan för att inte säga något dumt till de personer som har dem...
  • Knall
    Brunhilde skrev 2014-10-12 21:22:31 följande:

Det bästa är nog de där det står "Kök" i köket, det måste vara för människor som är naturligt desorienterade. Står det "Kärlek" i sovrummet betyder det nog att det är ett sexlöst förhållande. 

Carpe Diem och Family... Eller alla prydnader hemma med fransk text och blommor...
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!