Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Taco-koma...
Taco-koma...
Myser i soffan med mannen och lillflickan.. pillar i hennes hår när jag plötsligt ser något.. tittar efter, lurar ögat mig? Hon har löss!!!
Jäkla skit.. känner hur det kliar i hela hövvet på mig nu!
Jäkla tur att vi hade sådant där shampoo hemma...
Å fy fan ! , Börjar klia i mig nu, mina ungar hade löss som små och smittade mig med allt mitt hår . Lycka till !
Har aldrig haft löss i vårt hus. De gillade inte oss, inte ens när det var epidemi på dagis eller skola.
Skaffa en luskam istället, de kan vara resistenta mot sånt schampo. Finns elektriska luskammar.
Det där med nätdejting är inte min grej!!!
Varför kan jag inte bara svara lite lagom gulligt och flörtigt som alla de andra strandskuttande damerna gör...
Jo men sen måste man ju lik förbannat kamma genom håret efter alla avlidna äckel och deras äckliga gnetter. Gnetterna får man bort med en sån där nitfree-kam.
Rys.
Eftersom jag är sjuk och är beordrad att vila (vilket tydligen inte innefattar att städa, diska, dammsuga etc)
Så undrar jag om någon här har lust att göra det åt mig?
Mannen är ute och jagar rätt på barn och ska hjälpa deras mamma att sätta upp ett par lampor i lägenheten efter det...
Jag behöver även tvätta... Pretty please?
Och Smecker; Jag ska köpa en sådan där luskam. Pratade förut med mannen om det och det är tydligen så att lillflickan ALLTID får löss vår och höst... Grabben har fått det någon gång...
*Känner hur det kryper i hela håret nu*
Brunis! Jag kan donera väggtexten i sovrummet till dig!
"Glöm gårdagen. Lev för idag. Dröm om morgondagen"
Finns en elektrisk luskam på Elgiganten som enligt lyriska föräldrar på pojkarnas skola är suverän.
Har väldigt svårt att hålla tyst när jag är hemma hos någon som har väggord. Det är svårt att inte vara lite syrlig eller i värsta fall hålla tillbaks ett asgarv. *skäms*
Det bästa är nog de där det står "Kök" i köket, det måste vara för människor som är naturligt desorienterade. Står det "Kärlek" i sovrummet betyder det nog att det är ett sexlöst förhållande.