Inlägg från: Fjäril Vingad |Visa alla inlägg
  • Fjäril Vingad

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2015-06-14 20:07:02 följande:

Bilar är ett aber!

Bilen ute på ön startade inte, fick ladda bilbatteriet i 3 timmar innan vi kom iväg med hund och packning ner till båten..

Väl hemma på land så går inte bagageluckan igen som den ska utan vi får stå och mixtra med den i någon timme. .

Gaaah!

Och nu, när vi äntligen kommit hem så väntar lillflickan här själv, hungrig eftersom hon inte ätit sedan frukost.. mamman har stuckit till nya pojkvännen... jag har full respekt för att hon är kär och galen, hon är en underbar vän, men man ser väl för FAN till att barnen ätit och att de slipper sitta själva och uggla även om man vill knulla!!!!

*Trött. PMS. Irriterad*

Ni bara roar er...

*kramas lite*
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2015-06-15 23:31:59 följande:

Pft. Jag tänker bli ett ärkegumslem och nypa de unga värdarna på hemmet i rumpan så fort jag får chansen, om det inte blir ättestupan innan dess vill säga. Tror att gumslem har mycket roligare än små behärskade tanter.

Haha, jag och en av mina bästa vänner säger alltid att vi ska bo på samma ålderdomshem och så ska vi pimpla vin och jaga de manliga vårdarna medan vi nyper dem i rumpan!
  • Fjäril Vingad
    Knall skrev 2015-06-16 13:11:54 följande:

Jag är på! Jag ska även iklä mig missmatchande kläder såsom zebrarandigt och leopardmönstrat samridigt, färga mitt permanentade hår lila, ha blå ögonskugga med grön kajal runt ögonen, illrosa läppstift och clownröd rouge....

Jag kan ta min teletubbydräkt!
  • Fjäril Vingad
    Knall skrev 2015-06-16 13:13:36 följande:

Förresten.. tonåren. .. det går över väldigt snabbt, va??? *hoppas*

Nä.

*fniss*
  • Fjäril Vingad
    Knall skrev 2015-06-16 20:38:02 följande:

Du inser att jag kommer spela ledmotivet till Teletubbies om och om igen så fort jag ser dig?

Jag kommer vara väääääääldigt upptagen. Lång tid framöver! :-P
  • Fjäril Vingad

I mitt nästa liv ska jag ha ett litet hus ute på en ö i Stockholms södra skärgård! Vart medbjuden ut till en väns familjeställe i helgen och gudars vad härligt vi haft det!

• Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2015-06-22 14:25:57 följande:

Oh my, oh my, första dagen på semestern och vad ska man göra med all denna lediga tid... Klippa gräset eller röja upp i köket? Beslutsångest deluxe!

Ska jag skicka mina kids till dig? {#emotions_dlg.djavulsk}Flört
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2015-06-22 14:33:39 följande:
    Nej, har inte tid med ungar. Måste hinna klittra emellan alla mina dagliga hushållssysslor.
    Glid inte av stolen/soffan/whatever och skada dig bara! Hjärta
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2015-06-22 14:36:58 följande:
    Lovar att vara försiktig med lårbenshalsen
    Bra där. Vore ju olyckligt med lång konvalescens. Vem vet hur lätt det är att klittra med bruten lårbenshals heller, för den delen!
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2015-06-22 14:42:42 följande:
    Jag tror inte det är med lårbenshalsen man klittrar, men jag kan ju ha missuppfattat något.
    Meh, menade ju att om man är gipsad så kanske man inte når att klittra, så att säga... Doh! Skrikandes Tomte
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!