Inlägg från: Anonym (cem) |Visa alla inlägg
  • Anonym (cem)

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2014-05-09 08:00:09 följande:
    Skaffa hembiträde?

• Anonym (cem)
    Knall skrev 2014-05-09 12:11:48 följande:
    Retas bara.... Gör det... Fick du mitt sms eller har jag antastat någon annan stackare?

Vill du se bilder?!

Jo fick ditt sms men med min amningshjärna kom jag inte ihåg och sms:a tillbaks.
  • Anonym (cem)
    Knall skrev 2014-05-09 12:20:51 följande:

5 maskiner räcker inte på lååååånga vägar... Dels har jag en karl som har mer kläder och byter mer ofta än en genomsnittlig kvinna, dels gar jag en bonusdotter (snart 10) som byter kläder 3 ggr per dag, alltid skitig och dan.. (Lyckliga onge!) smile6.gif
    Grabben lyckas dock med konsstycket att alltid spilla något i sängen (trots mat/ dryckförbud i sovrummet), få näsblod eller annat så hans sängkläder tvättas ofta..
    Nu öhar jag dessutom införskaffat "dra-på-lakan" med resår så nu kanske skiten ligger kvar i sängen i mer än en natt... (Brukar alltid ligga på golvet på något magiskt vis.. ) smile2.gif

Jag tvättar och stryker.. Sorterar barnens tvätt ner i deras tvättkorgar som de själva får hämta, vika och lägga in snyggt i sina garderober.. smile5.gif
    Va väldresserade kids, min dotter vet nog inte ens vart tvättstugan finns i huset. Och nej vi bor inte i ett hyreshus eller slott utan en helt vanlig villa Tyst
  • Anonym (cem)
    Smecker skrev 2014-05-09 16:18:34 följande:
    Prao blir svårt, men på måndag får jag fyra praktikanter. Är det tillåtet att skicka dem istället?

Självklart är de tillåtet! Nästa vecka ska min pappas anställda få åka hem till mig och måla dotters rum
  • Anonym (cem)

Satan!!! Dubbelbokat två evenemang imorgon!!! 9.30-12.30 på första stället och andra stället 10-15! Kan nån skicka hit en kloningsmaskin? Behöver några exemplar till av mig själv!

• Anonym (cem)
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-09 20:25:46 följande:
    Skicka ett exemplar till mig med...

Menar stackars...hoppas det löser sig!

De måste de göra, på ett eller annat vis!
  • Anonym (cem)
    Brunhilde skrev 2014-05-09 20:27:21 följande:
    Helt ärligt, så tror jag inte det är så bra att klona dig just i det här skedet av ditt liv. Tänk dig själv 10 stycken amningsförvirrade cementare som springer runt och dubbelbokar saker för dig. Vilket kaos det kommer att bli!

Tänk hur många tio stycken jag skulleboka?!
  • Anonym (cem)
    Knall skrev 2014-05-09 20:47:24 följande:
    Superquinnan har just satt igång mat, ytterligare en maskin tvätt och sytt igen hål i lillfias onepiece...

Har dessutom träffat en fyramånaders tax/ chiuaua valp! Vill ha!! Så jävla söt!

Mat? Kanske skulle ta och äta lite , mannen är iväg tills imorgon kväll så jag måste fixa min egna middag och nästa vecka är han borta onsdag-söndag och veckan efter är han bort onsdag-lördag! Tur att man har flyttat till stan så man ha både McDonalds och pizzerian runt hörnet!
  • Anonym (cem)

Grillchips och Fanta Väl bra och nyttig middag?

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!