Inlägg från: Fjäril Vingad |Visa alla inlägg
  • Fjäril Vingad

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Schnaa skrev 2015-06-09 12:41:36 följande:

Jo, men faktiskt. Min är betydligt lugnare som tonåring. Men värre vid 9-10 när intrigerna börjar i klassen.

Åh jisses! Intriger...

Inser att min egen skolgång var rena skyddade verkstan...
  • Fjäril Vingad
    Knall skrev 2015-06-10 07:24:06 följande:

Oja, hrm, vänta lite..

Hennes tonår kommer vara som en dans på rosor.. det kommer spruta konfetti och glitter om henne vart hon än går.. långa dagar fyllda av leenden, skratt och "Du är bäst, mamma!"

Hela livet kommer vara en evig sommardag....

Tack, vännen!
  • Fjäril Vingad
    Sheldore skrev 2015-06-10 16:40:31 följande:

Nu är väl vi som skriver här i denna tråd också folk, betyder det att vi också är idioter då ?

Vet mer än en här i världen som tycker att jag är en idiot. Jag bjuder på det!
  • Fjäril Vingad
    Anonym (Signe) skrev 2015-06-10 19:54:23 följande:

Jag behöver inte ha semester för att bete mig som en idiot.

Vad har madame hittat på?!
  • Fjäril Vingad

Idag har jag stått på dotterns skolgård och fulgrinat när barnen sjöng, brölade mig igenom nationalsången och tackade av fröken. Jisses, varför ska man vara en sån lättrörd stackare för?!

• Fjäril Vingad
    Anonym (Signe) skrev 2015-06-10 22:35:44 följande:

"Varför ska man vara en så lättrörd stackare för?" Tja, kanske för att du är en normal människa med känslor och inte en sten.

Naaw, joo... Slås bara av friheten i att få göra såna där normala saker...
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2015-06-10 23:04:07 följande:

Jag har inte tänkt på det så, tänker mer att det är höjden av frihet att faktiskt få lov att göra onormala saker.

Haha! Jag har känt mig onormal och udda hela livet. Att få göra saker som "alla andra" gör är för mig nytt, och roligt.

Men visst, min livsstil numera är ju inte så vanlig, så "onormal" är jag ju ändå!
  • Fjäril Vingad
    Knall skrev 2015-06-11 00:25:30 följande:

Ni vet den där känslan när man ska göra sig lustigt söt och sensuell på samma gång..?

Kom in i sovrummet och började dansa lite förföriskt, log lite sensuellt och rörde vid min klänning i samma takt som dansen..

Mannen ligger i sängen, ler och tittar uppskattande på mig.. Jag tar ut svängarna lite..

lite för mycket..

*Bang!* så kör jag in handen i garderobsdörren, slaget får mig ur fokus och samtidigt som jag gnyr och svär över min ömma hand så snubblar jag på mattkanten, faller och landar på tvättsäcken som jag ställt vid altandörren.. ligger där som en jävla sjöstjärna medan mannen försöker hämta andan mellan skrattattackerna.....

Ni vet.. DEN känslan.....

Hälsningar/

*Denminstsexigamänniskanivärldenochhelvetevadontjagharmittpåhanden*

Asg!!! Nåja, han dyrkar ju marken du går på, så det där är nog glömt redan!
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2015-06-11 18:51:27 följande:

Så imorgon är det dags för räkor och vitt vin och "normala" människor knullar högst en gång i veckan, lämpligtvis sker detta på fredagar efter intagandet av just räkor och vitt vin. De klipper även gräsmattan klockan åtta på lördagsmorgonen. 

Så jäkla kul tycker inte jag det verkar 

Haha, you have a point!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!