Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Tittar skrev 2014-07-16 13:17:30 följande:
    Men det fattar jag fan inte... jag och flera av mina killkompisar är riktigt nöjda när respektive slickar loss på våra vårtor... menar ni att det inte blir samma sak om man gör det själv? Då kan vi ju kalla onani placebo direkt?
    Precis så. Lite som man faktiskt inte kan kittla sig själv.

Viss jävla skillnad på nerverna i bröstvårtor och underliv. Eller menar du att en kvinna kan runka din bröstvårtan och du kommer av det?
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-07-16 13:15:48 följande:
    Bara du lovar att låta bli mina fötter, så är du safe smile6.gif
    Lovar att inte röra dina fötter, aldrig! Om du inte är döende och det är enda sättet att rädda dig på.

• HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-07-16 14:08:58 följande:
    Eller... bara en tanke.... så har vad det än är man onanerar för något mycket mer nervändar...... då behöver man inte spänningen av att någon annan pillar. Kan du kittla dig själv under foten eller på magen eller i armhålan?
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
    Hahahha samma tanke men olika ord great minds och allt det där!!!
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-07-16 13:18:50 följande:
    Gå över och be om ett sysslobyte. Han Städar, diskar, tvättar och lagar mat åt dig, så kan du snickra och måla lite åt honom.
    Hahahha kommer aldrig hända. Är högst osäker på om han kan något av det. Men skulle jag haft bil och den krånglade så hade han nog kunnat fixa den och blunda samtidigt eller nått sånt.
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-07-16 16:37:31 följande:
    De hade jag velat se isf.... Solig
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
    Jag med
  • HäckHäxan
    Smecker skrev 2014-07-16 17:05:33 följande:
    Fast det finns kvinnor som kan få orgasm enbart av stimulering av bröst/bröstvårtor. Har jag hört. *host*
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
    Jag vet.

Har du "hört" någon som sett en sån kvinna suga sig själv till orgasm??
  • HäckHäxan
    Smecker skrev 2014-07-16 18:07:53 följande:
    Jag har hört att någon har sett någon som frivilligt gått på en Justin Bieber-konsert, det måste väl vara ungefär samma?
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?

Vomerar

Svimmar

cirkulationssviktar
  • HäckHäxan
    ErnstHugo skrev 2014-07-16 18:47:25 följande:
    Nu får ju människor blåmärken olika lätt. Men njä, regnbågar gör sig bäst i parader och vid horisonten smile1.gif
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
    Hmm kg som tycker de gör sig bäst över himlavalvet. Men alla tycker vi olika.

Jag älskar regnbågar för mig kommer magin med dem aldrig försvinna.
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-07-16 19:05:24 följande:
    Jag skulle vilja måla om regnbågen =P
    Vilka kulörer vill du ha den i då?
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!