• Knall

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Allt jäkla prat om köttbullar gjorde mig sugen, men orkar inte stå och trilla några nu ändå.. Mensvärk + migrän är en usel kombo för orken...

Någon som sett/ ser på Stephen Kings serie "Under the Dome"?

Är den värd att se? Håller på att läsa boken just nu..

Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
  • Knall
    Aniiee skrev 2014-10-06 17:50:01 följande:

Väldigt dålig kombo, vill jag lova =/

Jag såg första halvan av första säsongen av Under the Dome, precis när de var halvvägs igenom den (jag brukar göra så, vänta tio-tolv avsnitt och sen se alla de på en helg). Den var ok, men jag såg inte vidare på den. Kanske blev den bättre sen....

Endometriosmensvärk dessutom.. Har inte gjort så mycket idag förutom att sova, dricka vatten, knaprat piller och försökt hålla mig levande..

Ska be gubben ladda ner dem till mig och först läsa klart boken innan jag ser serien...

Höstrusk utanför, nu har jag legitima skäl att tända alla mina ljus ikväll..
  • Knall
    Brunhilde skrev 2014-10-06 21:01:35 följande:

Hoho, lever ni?

Japp! Jag återuppstod just efter en vaaaaaarm dusch!
  • Knall
    Brunhilde skrev 2014-10-06 22:53:44 följande:

Åh, jag har snorgråtit i badkaret ett par timmar innan och jag känner mig mer som en zombie.

Men åh... Bodde jag inte så långt bort så hade jag kommit förbi med belgisk choklad och näsdukar...
  • Knall
    Brunhilde skrev 2014-10-06 22:53:44 följande:

Åh, jag har snorgråtit i badkaret ett par timmar innan och jag känner mig mer som en zombie.

Men åh... Bodde jag inte så långt bort så hade jag kommit förbi med belgisk choklad och näsdukar...
  • Knall
    Brunhilde skrev 2014-10-06 23:29:11 följande:

Vad snäll du är! 

Hade verkligen gjort det...
  • Knall
    Brunhilde skrev 2014-10-06 23:49:36 följande:

Jag vet!

Been there you know... Vet inte hur eller när jag riktigt kom ur min stora svacka.. Plötsligt en dag var det bara så.. sen har man ju fler saker som tynger och det är svårt i perioder.. någonstans är man ju jävligt stark ändå annars hade man ju verkligen gett upp på riktigt.. vilket jag trott många gånger om mig själv.. *Hjärta*
  • Knall
    taquine skrev 2014-10-06 23:42:57 följande:

Ja det är det , ;) får läsa imorgon, Tack för du hittade En dag i taget just nu känner jag, långa skogspromenader är mer min grej än träning , vi fixar det här...

I morgon ska jag jobba hemifrån , tack gud , pyjamas , datorn och soffan

Det var faktiskt så jag kom ut ur mitt värsta.. Var ute och gick nästan varje dag under 6 månaders tid, rensade tankarna och bara fick ur mig ångest..
  • Knall
    Brunhilde skrev 2014-10-07 22:20:39 följande:

De växer i munnen och inte på något behagligt sätt

Skippa näringsdrycker överlag med smak av choklad.. Alla smakar pyton! Ta smaker med frukt eller kaffe istället. .
  • Knall
    Brunhilde skrev 2014-10-07 22:37:36 följande:

Har försökt och de smakade om möjligt ännu värre.

Aniiee skrev 2014-10-07 22:38:58 följande:

Summa sumarum: Man för helt enkelt göra egna bars och shaker......

Jag rekommenderar annars proteinbars och drycker från antingen fitnessguru eller gymgrossisten. Många smaker, goda och det finns även "prova på"- påsar för 15-20 kr styck...
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!