Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

ErnstHugo skrev 2014-07-08 11:25:32 följande:
    Vacker sommar-rumpa smile1.gif
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
    Tack

Allers väl hoppas jag?
  • HäckHäxan
    Oldtimer skrev 2014-07-08 12:38:21 följande:

Tycker världen blivit konstig.........  På min tid var man tvungen att dra ner trosorna för att få se skinkorna. Numer måste man dra isär skinkorna för att få se trosorna......

Ja det är ett märkligt fenomen. Jag tycker nog alla skall börja nära mamelucker och att kjoltvång skall införas!!!
  • HäckHäxan

Tänker gnälla hämingslöst.

Jävla gräsmatta som inte sköter sig själv!! Tänkte klippt förut idag men då började det regna och nu är jag full med pulled pork, ris och tomat. Ser det ut som jag orkar ehhh NÄ!! Och snart kommet alla de där knotten och myggen. Idag fick jag iaf en förklaring till varför de verkar älska mig så jävla mycket!!!! Suck!!!!

Fast jag får säga att gräsmattan är mjuk att ligga på. För de är där jag ligger som en strandad val på ett täcke

• HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-07-14 19:59:06 följande:
    Ja knott suger!

Du får väl sluta att kåtflåsa så mycket när du klipper...
    Hahhahah kan väl inte hjälpa att jag utstrålar fermoner hela tiden Tyst De verkar liksom ingå i paketpriset.

Det är jag, knotten och några till! Tungan ute
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Monte skrev 2014-07-15 01:41:29 följande:

Jag är nu alldeles trött i min kuk här och bjuder alla trävliga här gånatt.

På eventuellt återseende.

hahahhahaha God natt.Kyss Sov gott. OCh var lite varsam med lilleman, allt detta är ju så nytt för honom och skavsår är oskönt eller nått.

Jag skall ta mina bokstavskombinationer och ta mig i säng, men först vissla in katter, rasta hund bla bla, skall bara fakking jävla Alfons först!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Monte skrev 2014-07-15 01:48:06 följande:
    Alldeles utmattad är han, den lille parveln!
    HäckHäxan skrev 2014-07-15 01:44:48 följande:

hahahhahaha God natt. Sov gott. OCh var lite varsam med lilleman, allt detta är ju så nytt för honom och skavsår är oskönt eller nått.

Jag skall ta mina bokstavskombinationer och ta mig i säng, men först vissla in katter, rasta hund bla bla, skall bara fakking jävla Alfons först!

Jag har stoppat om mig själv i min egen generösa förhud och sover snart som en duktig pojke.

In med hunden och sussa på.
    Fan jag dööör lite

Får nog starta med att stänga av datorn. Over and ute!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    lille Birger skrev 2014-07-15 15:12:05 följande:
    Kan man äta en köttfärs som är röd utanpå, men brun inuti? Om man steker den länge på hög värme alltså.

Jag flyttade den från frysen i kylen i förrgår.
    Ät!! Har den stått i kylen är det ingen fara.
  • HäckHäxan
    Hanks skrev 2014-07-15 15:32:11 följande:

Bara att lukta på köttfärsen, luktar den okej så är det bara att äta.

Precis. Bara det att många inte vet hur den luktar när den är ok. Så de känner inte skillnaden.
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-07-15 16:12:55 följande:
    Hade visst glömt göra det idag smile3.gif
    Inte jag, inte jag. *hoppar jämfota i glädje*

Åt rätt nyss två vårrullar och är proppmätt. Det är kanske nu jag skulle kliva ut ur min morgonrock och in i vanliga kläder och klippa gräset...... Kanske var ordet.....
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!