Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Schh! Spela bara med här så går allt bra...
Schh! Spela bara med här så går allt bra...
Lol........
på tal om så.... behöver jag skriva om en manslem..... Dock inga fladderfittor. Tea har jag inget heller, för det är slut. Tyvärr betyder det att jag inte kommer ha något på minst 3 veckor, eftersom jag är så snobbig att jag importerar från Japan. (Eh.... både te och manslemmar =P)
En lite fladderfitta kan du väl peta in. Det blir lite snålt annars. Kan man köpa dem i lösvikt där? (Syftar givetvis på manslemmarna)
Nu är du så där bångstyrig igen!! Nu får du gå och vara en pannacotta istället.
Jag sa ju det =P
Alltså.... riktigt körsbärsblomste kan man inte få tag i här i sverige, alls. Och inte riktig maccha heller, fast det finns ett par som kommer nära. Men det gäller ju då att man gillar grönt te, om man ska ha maccha. Körsbärsblomste är det bara körsbärsblommor i, inget egentligt te, men de är behandlade på samma sätt som teblad.
Sen är jag inte jättetedrickare, direkt, så jag kan nog inte säga om det är godare. Dock är riktig maccha extremt dyrt, räkna med en 150-200 kr per 40g för ett billigt märke.
Inte alls fånigt i mina öron. Jag kan faktiskt brodera Jag har bara inte tålamod att avsluta de jag har påbörjat. På tal om tålamod kanske jag borde logga ut och förbereda morgondagens vedermödor
Skyll på mig va!! Du hade det säkert först och har smittat mig
Good on you!
Ska försöka få till en sommarpavlova innan morgonen gryr.
Nä, jag har inte smygdejtat någon på länge. I've been good
Hon smittar via SKÄRMEN!! Vi har bara kört en "dare" i ett tidigare liv.. Aldrig råhånglat... hon är "pryd"...
Du och jag har i alla fall delat säng!