Inlägg från: Fjäril Vingad |Visa alla inlägg
  • Fjäril Vingad

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2015-06-03 21:23:00 följande:

Schh! Spela bara med här så går allt bra...

Menneee! Jag vill inte brodera manslemmar! De är roligare som äkta vara... :-P
  • Fjäril Vingad
    Aniiee skrev 2015-06-03 21:23:58 följande:

Lol........

på tal om så.... behöver jag skriva om en manslem..... Dock inga fladderfittor. Tea har jag inget heller, för det är slut. Tyvärr betyder det att jag inte kommer ha något på minst 3 veckor, eftersom jag är så snobbig att jag importerar från Japan. (Eh.... både te och manslemmar =P)

Snobb! Hm. Japanskt te. Godare än annat te? *undrar ärligt*
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2015-06-03 21:26:48 följande:

En lite fladderfitta kan du väl peta in. Det blir lite snålt annars. Kan man köpa dem i lösvikt där? (Syftar givetvis på manslemmarna)

Bara det inte är dödvikt...
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2015-06-03 21:31:44 följande:

Nu är du så där bångstyrig igen!! Nu får du gå och vara en pannacotta istället.

Om jag var en pannacotta låter jag vara osagt... Men gott var det!
  • Fjäril Vingad
    Aniiee skrev 2015-06-03 21:48:56 följande:

Jag sa ju det =P

Alltså.... riktigt körsbärsblomste kan man inte få tag i här i sverige, alls. Och inte riktig maccha heller, fast det finns ett par som kommer nära. Men det gäller ju då att man gillar grönt te, om man ska ha maccha. Körsbärsblomste är det bara körsbärsblommor i, inget egentligt te, men de är behandlade på samma sätt som teblad. 

Sen är jag inte jättetedrickare, direkt, så jag kan nog inte säga om det är godare. Dock är riktig maccha extremt dyrt, räkna med en 150-200 kr per 40g för ett billigt märke.

Jeezuz! Tror jag nöjer mig med favoriten rooibos... :-P
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2015-06-03 22:01:55 följande:

Inte alls fånigt i mina öron. Jag kan faktiskt brodera Jag har bara inte tålamod att avsluta de jag har påbörjat. På tal om tålamod kanske jag borde logga ut och förbereda morgondagens vedermödor 

Ett tag nördade jag in mig totalt på broderi... Har några tavlor på barnens rum som bevis på eländet!
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2015-06-03 23:03:49 följande:

Skyll på mig va!! Du hade det säkert först och har smittat mig 

Asså, ses ni i smyg och råhånglar och smittar varann?! Och varför får inte jag vara med?!
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2015-06-03 23:08:00 följande:

Good on you!

Ska försöka få till en sommarpavlova innan morgonen gryr.

Men ååå! Jag vill också haaa! (Ja, jag är omättlig. Ibland... :-P )
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2015-06-03 23:12:08 följande:

Nä, jag har inte smygdejtat någon på länge. I've been good 

Vafan ska det vara bra för?! På karlarna bara, snygging där!!
  • Fjäril Vingad
    Knall skrev 2015-06-03 23:15:25 följande:

Hon smittar via SKÄRMEN!! Vi har bara kört en "dare" i ett tidigare liv.. Aldrig råhånglat... hon är "pryd"...

Du och jag har i alla fall delat säng!

Pryd?! Nu har jag massuppfittat Brunis, tror jag. Trodde hon var en sexgudinna...!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!