Inlägg från: Fjäril Vingad |Visa alla inlägg
  • Fjäril Vingad

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2015-06-01 20:43:57 följande:

Är du klok eller? Man kan inte bada i havet innan det är minst 20 grader!!!

Klok? Jag? Vafan ska det vara bra för?!
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2015-06-01 23:10:32 följande:

Håller med (fast det där badet hade jag klarat mig utan) att det är mycket roligare att vara så där lagom oklok.

Badet var inte så dumt faktiskt. Kallt som SATAN just då, men så fort jag klivit in i bastun var det glömt!
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2015-06-01 23:23:31 följande:

Har vinterbadat en gång. Alla påstod att det skulle vara sååå härligt och uppfriskande. Jag halkade på bryggan och for i vattnet och plaskade för livet i en halv minut och sedan satt jag djupt traumatiserad och skakade i bastun i flera timmar, med tom stirrande blick. Det krävs nog en viss typ för att uppskatta något sådant. Jag har förlikat mig med att jag tillhör de där bleka frösna typerna. It ain't for me!

Jag är egentligen en riktig badkruka... Så vad som flög i mig idag vete katten!
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2015-06-03 10:17:09 följande:
    Visst är det, men dreads är mer tidskrävande än man tror och så länge du inte stoppar något olagligt i bongen är det fritt fram att ha den som attribut.
    Nu ska jag kurera min halsfluss. Jäkla orättvist att få det nu. Nu ska det ju föreställa sommar och den enda åkomman ska vara myggbett  och eventuellt värmeslag
    Stackare, halsfluss såhär års! *klappar lite och langar över lite engelskt tea* Kaffe
  • Fjäril Vingad
    Aniiee skrev 2015-06-03 18:36:44 följande:

Efter en lång dag med diverse blodprover, magsjuka ungar och krossat porslin tänker jag skämma bort mig med en glutenfri chokladkaka och ett ton vispad grädde

Det gör du rätt i! Kram

Själv ligger jag i ett varmt bad och kurerar mina onda axlar. Sambon ska iväg och hämta middag sen; skönt att slippa slava vid spisen för en gångs skull.
  • Fjäril Vingad
    Aniiee skrev 2015-06-03 19:50:34 följande:

Tack!

Skönt med varmt bad! Och så middag på det, helt utan insats, Avis =P

Mm, det var behövligt!

Och snart blir det efterrätt...
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2015-06-03 21:18:49 följande:

Är det du som är efterrätten?

Äh... Han eller jag, det kvittar! Tror båda blir... mätta. :-P
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2015-06-03 21:21:04 följande:

Stämmer alldeles utmärkt det. Vi sitter och broderar stora manslemmar och fladderfittor hela dagarna, äter småkakor och dricker tea.

Jag börjar bli orolig över dina intressen... Broderi?!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!