• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

NyttNamn skrev 2014-04-30 23:52:03 följande:
    Kåt och trött... Usel kombo Foten i munnen
    Det kan bara bli bättre mao. Herre gud vad många k-k-bilder du måste fått för att muntra upp dig. Tänk positivt! Vernissage och de allra bästa bilderna med ett glas vitt, lära känna nya människor och veta vem som är ansiktet bakom kuken. Kan inte bli bättre Skål
  • Brunhilde
    HäckHäxan skrev 2014-05-02 11:33:08 följande:
    Skjut mig!!! Jag är sjuk. Snorig och täppt samtidigt. Ont i halsen, feber frossade hela dagen just nu känns den ok. För säkerhetsskull skall vi grilla med vänner här ikväll.

Och jag måste ta mig till byn och köpa sinova forte annars får jag en full bihåleinflammation som ett brev på posten under helgen.

På plus sidan. Min dotter har lärt sig cykla utan stödhjul vips bara sådär. Skruvade av dem igår och som hon cyklat smile2.gif

Hoppas alla mår sjukt mycket bättre än jag gör. Det suget extra mycket att vara sjuk när det är fint ute!!!

Ha de bäst!
    Stackars! Du är inte den enda som brottas med stora bekymmer. Superplaneraren har lyckats tacka ja till två stora fester imorgon och på den andra ska jag hålla tal. Är totalt blank och har inte den blekaste om vad jag ska säga. Det allra största problemet är att jag inte har något att ha på mig och är för lat för att åka och köpa något nytt. Jag har bestämt vilka solglasögon och skor jag ska ha. Det kanske får räcka med det. Obestämd
  • Brunhilde
    ErnstHugo skrev 2014-05-02 12:50:56 följande:
    Brunhilde, du klär i glansig klänning. Ba säger...
    Trodde jag klädde i allt.

Hm, undrar vilken du syftar på. Den lilla svarta eller den andra lilla svarta eller någon helt annan?
  • Brunhilde
    Fjäril Vingad skrev 2014-05-02 14:04:40 följande:
    Har du på dig bara solglasögon och skor så tror jag du inte behöver fundera så mycket på talet. Tomte
    Sant! Du är en sann problemlösare
  • Brunhilde

Förstår inte att folk tycker jag är lite märklig som önskar mig en UAV/drönare. Det finns ju så många användningsområden Drömmer

• Brunhilde
    Anonym (cem) skrev 2014-05-02 17:44:31 följande:

Han sover 4-5timmar i ett kör, sen tycker han att kossan ska mata han i några timmar.
    Är det du, Mamma Mu?
  • Brunhilde
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-03 13:02:22 följande:
    Haha...familjelivssnusk!Skrattande
    Öh, Obestämd Jag tänker inte ens skriva hur jag tolkade det där.

Idag är en underbar dag! Solen lyser och jag har snart hoppat i min finaste klänning. Lite kaffe så är det faktiskt en perfekt dag! Kaffe
  • Brunhilde
    HäckHäxan skrev 2014-05-04 10:41:32 följande:
    Ojsan hoppsan. Hoppas du hittade något och fick knåpat ihop ett tal som åhörarna uppfattade som vettigt smile2.gif
    Talet gick utmärkt.  Mina skor är borta, men lite svinn får jag räkna med och den jag har kär just nu spelar:
    Metallica – Enter Sandman

Han påstår att jag aldrig lyssnat på bönen i mitten, kan vara så...
    Jag önskar att allt vore som det ska
    och gör en ompost
    Ben Howard – Oats In The Water
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!