• Schna

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Jag vet också va? Va, va, va? *förvirrad*

It takes a fool to remain sane
  • Schna
    HäckHäxan skrev 2014-04-08 20:56:43 följande:
    Ja lärcentrum finns här ( gamla komvux då ) om de inte går den vägen så dör jag inte av att åka till gbg då och då Kan ju passa på att hälsa på familjen eller vänner när jag ändå är där

Att man inte kan vara sjukskriven försår jag. Men man kan tex jobba halvtid och plugga halvtid då? 

Intensivt gör mig inget, jag älskar att läsa, lära, ifrågasätta, är ju i grunden en bokmal. Föreläsningar i all ära, men de tar jag bara åt mig av ifall den som har den är jäkligt bra är den inte de, så kan jag dagdrömma bort en hel dag utan att ta in något alls. Böcker hyperfokuserar jag på, allt som är intressant hyperfokuserar jag på. Men hur ligger det till med mailkontakt med mentor/ lärare där man kan bolla eller undra och fråga? Jag ifrågasätter ju *harkel* allt Tyst

Distans borde ju funka bättre för dig när livet är sådär, förstår helt hur du tänker.

Jag är ju nattuggla och kan mycket väl se att jag nog kommer sluta sova på natten och plugga istället, lämna mini på skolan och sen sova några timmar medan hon är där. Eller det är min reservplan att göra så även om jag inte pluggar och hon börjar i riktiga skolan om jag fortfarande är sjukskriven då. Så jag vet att hon kommer i tid och allt sånt där.
    Det brukar gå väldigt bra att få tag i lärare att bolla med, vad jag erfarat i alla fall. Likaså kursare emellan, i forum. Jag har bara pluggat distans på Umeå universitet, Linnéuniversitetet och BTH, så jag kan inte säga säkert hur det är på andra ställen. Jag tror definitivt att du är vass på att hyperfokusera! Jag har nog inte samma fallenhet där. När jag läste psykologi hade vi en kurs i taget, och det passar mig perfekt. Annars lägger jag 100% på båda halvtidskurserna.. Alternativt 5% vardera. Död

Plugga halvtid och jobba halvtid går jättebra. (Bara du inte tjänar för mycket) Det är bara själva sjukskrivningen som inte blir godkänd om man pluggar ens det minsta, märkligt nog. Men du kan ju alltid köra nattstudier som sagt där.

Gud vad sugen jag blev på distansstudier nu! Spank you!
  • Schna
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-08 21:11:38 följande:
    Men om jag säger så är det ju inte hemligt längre. Nej, det går inte!

Men du, kåta Gun, jag vet väl va? Va, va, va?
  • Schna
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-08 21:20:00 följande:
    Va? Vad vet du? Vad? Vem? Hur? Var? Oh mitt hjärta klarar inte det här!
    Finns det en möjligthet att jag vet vem du är, kära du?
  • Schna
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-08 21:22:18 följande:
    Meh, det trodde jag du knäckte först av alla

Jo men jag fick ju inget svar Drömmer
  • Schna
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-08 22:19:56 följande:
    Sexolog? Kunde inte det vara något. Tvivlar starkt på att det finns en YH-utbildning för det men iaf...

Mwahah..

Fast jag tror starkt på sexolog.
  • Schna

Åh! Vad rekommenderas för en INTP då?

• Schna
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-08 23:05:36 följande:
    Kolla detta. The power of introverts

" rel="nofollow" target="_blank">

Åh, gud vad jag blev på bra humör här nu Hjärta 
    HäckHäxan skrev 2014-04-08 23:01:48 följande:
    Detta

Thanks! Fasen, det verkar som jag valt rätt.. Obestämd
  • Schna
    Anonym (Kåt) skrev 2014-04-09 10:50:44 följande:
    Film och mat tråd? Det stod det inte i rubriken. Synd att andra ska förstöra en rolig tråd.... Skittråkigt nu!

Har du några egna bidrag? Att ha sex i tråden eller uppdatera om varje ligg man haft är väl lite lagom spännande läsning..
  • Schna
    Käx skrev 2014-04-09 11:21:50 följande:
    ELLER..... kan man roa sig med skriva ner hur man skulle vilja ha sex just NU om fantasin fick bestämma!!

Shoot.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!