Inlägg från: Anonym (cem) |Visa alla inlägg
  • Anonym (cem)

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2014-05-06 20:56:34 följande:
    Direktoptik!!!!

Nä beställer via nätet
  • Anonym (cem)
    Knall skrev 2014-05-06 21:01:01 följande:
    Ledigt något i veckan/ nästa vecka?

Mitten av nästa vecka är jag nog lite ledig!
  • Anonym (cem)

Knall tror du vi kan ta en dejt nästa vecka ? I bynn eller i stan? Eller i stan där jag bor nuförtiden?

• Anonym (cem)
    Knall skrev 2014-05-07 20:18:13 följande:
    Oui! Det som passar dig bäst!

Kan du skicka ditt nummer till mig? Så bestämmer via sms!
  • Anonym (cem)
    HäckHäxan skrev 2014-05-08 00:59:02 följande:
    Klart du är värd det, absolut värd det!! ??????????????????????????????

De är hon!!!
  • Anonym (cem)

Förr var jag med rädd för kärleken, tills jag fann Mr Right. Att älska honom är så himla enkelt och att bli älskad av honom är lika enkelt som det är underbart.

När jag såg han första gången vart jag direkt kär som en blixt ifrån klar blå himmel.

Och just då försvann all rädsla för kärlek, tvåsamhet och barnafödande.

Helt enkelt är min sambo de underbaraste mannen som vandrar på denna jord.

• Anonym (cem)
    Fjäril Vingad skrev 2014-05-08 10:05:37 följande:
    Det är du värd!

Tack snälla *hjärta*
  • Anonym (cem)
    Knall skrev 2014-05-08 10:48:58 följande:
    Det är så det ska vara! Och du är så värd det! :

De är du med
  • Anonym (cem)
    Schna skrev 2014-05-08 10:59:05 följande:
    Ja och det gjorde du verkligen! Vad kul för er, ni verkar passa så bra ihop.

Jag har nog aldrig varit rädd för kärleken vad jag minns, men jag har dragit mig för att bli förälskad vet jag. Det är lite av en sinnessjukdom jag inte alltid haft tid med.. Sen är det ju självklart inte roligt att bli sårad om det blir så, men det är ju så det kan bli alldeles oavsett vad den andre påstår. Det går inte att komma ifrån men jag tycker inte att jag vill låta alla "men tänk om" komma ivägen för allt trevligt jag kan uppleva och ha med mig resten av mitt liv sen. Jag har nog rätt krass syn på tvåsamheten men en sanslöst romantisk syn på livet och mänskligheten.

Inte för att någon hängde med där nu då..

Jag har varit tvärtom. Blivit förälskad , men inte kär.

Men dock aldrig vågat ta steget till tvåsamheten och samboskapet förrän när jag var 30+.
  • Anonym (cem)
    Knall skrev 2014-05-09 07:43:21 följande:
    Jag behöver en ny tvättmaskin.. Alternativt ytterligare en så att det inte tar en sådan förbaskad tid att tvätta..

Nya tvättlinor, torkrumlare och ett torksskåp önskas också..

Fast skönast vore det ju om min familj kunde sluta generera så mycket tvätt!

Jag gillar att tvätta.. sortera, vika, hänga, mangla och stryka, men inte när jag inte hinner med och det inte finns utrymme!

Vi har planer på en större tvättstuga *hjärta*, men det blir väl inte inom de närmsta 2- 3 åren..

Btw.. Ljusa/ vita örngott är en dålig idé när du har nyfärgat hår och fortfarande fuktigt hår efter dusch...*pucko*

Då skulle du har våran tvättstuga Jag som hatar och hålla på med tvätten älskar våran tvättstuga
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!