• Knall

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

HäckHäxan skrev 2014-09-15 14:06:50 följande:

Fy vad trist.

Hoppas du hittar den hel någonstans!

Ja, han behöver den ju för att ta sig till pendeln till skolan och hem igen.. Vi har ju tänkt sälja den och införskaffa en ny åt honom också då han växer.. men det var tänkt framåt våren..

Att det ska vara så svårt med "mitt" och "ditt"..!

Samtidigt har vi sagt åt honom att ställa cykeln i garaget och inte bara lämna den slängd på marken framför huset just för att den kan bli stulen...
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
  • Knall
    Brunhilde skrev 2014-09-15 14:44:33 följande:

Ah, han är inte så gammal än. Ni vänjer er. Cyklar, jackor,sportutrustning,  mobiltelefoner på löpande band. Man behöver en väl tilltagen budget när man har drular hemma.

Tur att hans pappa fått nytt, bättre betalt jobb..

Lite ansvar ska han dock ta och försvinner den nya mobilen nu pga slarv så kommer han få nöja sig med en bättre begagnad som inte är värd mer än ett par hundra..

Just mobilen är han dock väldigt försiktig med...

Lillasyster däremot är en katastrof när det kommer till att hålla reda på saker..
  • Knall
    Brunhilde skrev 2014-09-15 15:09:26 följande:

Är extra tjurig idag. Två timmars sömn och allting går sönder eller försvinner mystiskt.

Lugnt.. mitt huvud har bestämt sig för att bråka så.. jag ska ändå ut och gå.. laddat batteriet till kameran och väntar på att alvedonen ska kicka in...

Saker försvinner hela tiden för mig med... en diamantring i vitguld försvann förra året och jag kan inte för mitt liv begripa var den tagit vägen...
  • Knall
    HäckHäxan skrev 2014-09-15 15:12:01 följande:

Hahahha min avkomma är tydligen en mulatt unge

Jo och jag är ett slödder också, så vet vi alla det.

Häromdagen var jag rasist och idag är jag något helt annat. 

Fantastiskt detta. 

Ibland vill jag bara fälla ut mina armar och gå runt och krama folk, mer kramar och kärlek åt folket! 

Haha! Jaså? Hon är fruktansvärt söt.. end of story..

Jag ser typiskt svensk ut tror jag. Har dock både valonblod, turkiskt blod och något mer i ådrorna.. Långt tillbaka, men ändå... So what liksom?

Men jag har fått höra att jag är en feministisk fitta med manshat...
  • Knall
    HäckHäxan skrev 2014-09-15 15:14:47 följande:

Beroende på hur långt det är till pendeln så hade jag låtit mitt barn gå ett tag innan hon fick en ny cykel, men det är ju jag det och såklart beror mycket på hur gamla de är osv.

Hade den varit låst eller stått i garaget och blivit stulen eller så, ja då hade ungen fått en ny cykel rakt av, för då har den iaf försökt skydda och vårda sin egendom liksom. Lite som skillnaden på att tappa mobilen och kasta den i husväggen med flit.

Jag är mycket för konsekvenser jag. Det var iaf så jag lärde mig värdet på saker och ting. Man skall liksom vårda det man har även om man kan gå och köpa nytt samma dag. 

Så är vi också, och han får gott gå ett tag.. Tar man inte hand om sina saker så förtjänar man inga nya.. att saker stjäls eller att en olycka händer är en sak, men slarv och oaktsamhet en annan...
  • Knall
    HäckHäxan skrev 2014-09-15 15:16:05 följande:

Febern river i min kropp, jag känner mig sjuk

Har svalt ipren och skall snart gå iväg och hämta min avkomma som varit hos pappa i helgen. Skall bli gott att kramas lite, fan att jag saknar henne när hon inte är här.

Usch! Låter som det jag hade.. Inte riktigt kry än.. Jäkla skit..

Mysigt med kramar och lite kärlek!
  • Knall
    Brunhilde skrev 2014-09-15 16:03:48 följande:

Jag hade just en briljangt (jo, det stavas nästan som krenght) idé, att kratta löv i halvstorm, hoppas att ingen såg mig...

Jag är trött på att ägna tid åt att leta efter saker. I mitt nästa liv ska jag bli minimalist.

Hm, jag undrar var min gamla vigselring är 

Ungefär som när jag ställde mig att skotta under en snöstorm? Lika fort som jag fick bort snö, lika fort kom den tillbaka...

När det gäller smycken så har jag alltid varit noga med att lägga dem på ett särskilt ställe.. Så vad som hänt den ringen vet jag inte.. om jag lyckats tappa den eller om den blivit snodd..

Nu är batteriet laddat så det är dags att snöra på sig skorna!
  • Knall

Börjar återhämta mig efter min långpromenad.. Tårna har slutat värka lite i alla fall..

Ska elda i vedpannan så jag kan få duscha varmt senare och koka mig en varm kopp té..

Någon som kan komma hit och ge mig en massage?

• Knall

Migrän... Jävla sätt att börja en dag.. börjar känna mig mänsklig igen, men känner mig helt slut.. 3;e gången på 5 dagar..

Och naturligtvis ska gud och alla jävla börja ringa när attacken är som värst! Det riktigt skar in i skallen.. blä!!

Och så har jag fått ett myggbett på foten!!!!

*Intar mitt kaffe och skål med fil*

• Knall
    Fjäril Vingad skrev 2014-09-16 12:29:09 följande:

*tröstkramar*

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!