Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Snäääääla be henne att ta ett kort på dig med termometer i munnen! Ni kan skicka till mig sen. :D
Så jäkla typiskt! Barnfri och ledig... Hann knappt komma hem till Knall innan det slog till. Men Knall pysslar om mig så snällt!
Ok, officiellt knäpp. Tittade ut, såg ett moln och tänkte: Titta, en penis.
Joråsåatte......
Har varit på middag hos bal-dejten och fick ett påskägg, men istället för godis låg det ett guldarmband i ägget. Har inte en aning om vad det kan ha kostat men det är skit samma för jag tycker inte det är okej med sådana presenter när man knappt känner varandra. Det var skönt att åka hem och armbandet "glömde" jag kvar hos honom. Tänker faktiskt avsluta det här för det känns inte bra. Han är så uppvaktande, uppmärksam, artig och charmig hela tiden att det bara blir jobbigt. Är han en man eller en maskin? Jag vet inte men nåt knas är det. Ska ha semester och åker bort 14 dagar och han vill att jag ringer honom varje dag. Kommer jag inte alls att göra! Fantasin skenar iväg. Tänk om jag har fått en galning på halsen. En sån där stalker! Fortsatt glad påsk, förresten.
Påsklov med två pre-teens... skjut mig!
Aniiee; Haha! Det där låter som jag!
Jag måste säga att jag har en underbar, helknäpp flickvän. Hon propsade på att laga mat idag. Gryta med nötbog, chili, lime, diverse rotsaker..... Har jag sagt någon gång att hon inte kan laga mat? Well, hon lyckades laga denna gryta - utan att skala rotfrukterna och utan att skrapa ur chilin.....