Inlägg från: Fjäril Vingad |Visa alla inlägg
  • Fjäril Vingad

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Pillare skrev 2015-04-04 20:03:58 följande:

Snäääääla be henne att ta ett kort på dig med termometer i munnen! Ni kan skicka till mig sen. :D
    Hah, nädu! Jag tar aldrig tempen.
  • Fjäril Vingad
    Knall skrev 2015-04-04 21:01:55 följande:
    Fjäril Vingad skrev 2015-04-04 18:35:53 följande:

Så jäkla typiskt! Barnfri och ledig... Hann knappt komma hem till Knall innan det slog till. Men Knall pysslar om mig så snällt!

Det är sådant som händer! Tänk inte på det! Du kan vila, ta det lugnt och låta någon annan ta hand om dig ett tag! Inga måsten! smile6.gif
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
    Gulle!
  • Fjäril Vingad
    Aniiee skrev 2015-04-05 18:20:47 följande:

Ok, officiellt knäpp. Tittade ut, såg ett moln och tänkte: Titta, en penis.

Joråsåatte......

The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein
    Haha!
  • Fjäril Vingad
    Anonym (Signe) skrev 2015-04-05 00:10:14 följande:

Har varit på middag hos bal-dejten och fick ett påskägg, men istället för godis låg det ett guldarmband i ägget. Har inte en aning om vad det kan ha kostat men det är skit samma för jag tycker inte det är okej med sådana presenter när man knappt känner varandra. Det var skönt att åka hem och armbandet "glömde" jag kvar hos honom. Tänker faktiskt avsluta det här för det känns inte bra. Han är så uppvaktande, uppmärksam, artig och charmig hela tiden att det bara blir jobbigt. Är han en man eller en maskin? Jag vet inte men nåt knas är det. Ska ha semester och åker bort 14 dagar och han vill att jag ringer honom varje dag. Kommer jag inte alls att göra! Fantasin skenar iväg. Tänk om jag har fått en galning på halsen. En sån där stalker! Fortsatt glad påsk, förresten.

Han verkar inte förstå att du inte impas av prylar... (Eller så uppfattar jag dig iaf).
  • Fjäril Vingad
    Knall skrev 2015-04-07 14:37:39 följande:

Påsklov med två pre-teens... skjut mig! smile8.gif

Aniiee; Haha! Det där låter som jag! smile2.gif

Äh! Hånglar upp dig istället?
  • Fjäril Vingad
    Knall skrev 2015-04-07 20:48:12 följande:
    Vik hädan! Du är ju sjuk!! smile8.gif
    Meh! Inte mitt fel jue! Och ikväll har jag nog bara 38 i feber!
  • Fjäril Vingad
    Knall skrev 2015-04-07 20:59:26 följande:
    Är det ju! Du blev sjuk med flit för att inte kunna vina med mig! smile8.gif

P.s Ditt godis är uppätet... D.s smile2.gif
    Se det såhär: jag får komma till er fler gånger, sen kan vi vina hur mycket du vill!

Haha, ja, kom på att jag glömde mitt påskägg! Hoppas det smakade!
  • Fjäril Vingad
    Knall skrev 2015-04-07 22:34:19 följande:
    Ja, jag får se det så istället! smile2.gif

Det var inte jag som började äta ur det först! Men, jag hjälpte nog till.. kanske... typ.. smile2.gif
    Erkänn, jag väljer bra godis!
  • Fjäril Vingad
    Knall skrev 2015-04-07 22:42:05 följande:
    I alla fall de med fruktsmak... smile2.gif
    Meh! Laaaaaakrits!
  • Fjäril Vingad
    Aniiee skrev 2015-04-07 23:20:37 följande:

Jag måste säga att jag har en underbar, helknäpp flickvän. Hon propsade på att laga mat idag. Gryta med nötbog, chili, lime, diverse rotsaker..... Har jag sagt någon gång att hon inte kan laga mat? Well, hon lyckades laga denna gryta - utan att skala rotfrukterna och utan att skrapa ur chilin..... Solig

The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein
    Opposites attract?

Det där hade nog kanske jag också kunnat lyckas med...
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!