• Knall

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

hännrick skrev 2014-09-12 01:31:52 följande:

På smörgåstårta gillar jag ALLT ;)

Rätt inställning!
    HäckHäxan skrev 2014-09-12 01:33:12 följande:

Åååhhh*ställer mig bredvid och ser minst lika bedjande ut*

Jag lovar att bjuda dig om du kommer hit..? *Fladdrar med ögonfransarna*
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
  • Knall
    Brunhilde skrev 2014-09-12 10:33:18 följande:

Fem stycken!!

Ah, kan du inte slänga ihop en Sans Rival-tårta till mig när du ändå är igång?

• Knall
    HäckHäxan skrev 2014-09-12 12:08:30 följande:

Jag vill ha körkort. Och en bil. Då hade jag kastat in mig och djuren och åkt.

Förut tyckte jag det var så komplicerat med alla djur oavsett bil eller ej. Men nu inser jag att i en hel vanlig kombi så kan jag verkligen ta med alla och bara åka om jag hade haft en bil och ett körkort då vill säga. Det känns liksom inte som ett omöjligt uppdrag längre eller i vart fall inte just nu.

Chaufför???

Djurvakt?

Du och djuren är så välkomna! Den ende som skulle ha något negativt att säga är äldsta kattan.. men hon är ju typ sur för jämnan så..
  • Knall

Började dagen med migrän.. så går det när man gör smörgåstårtor till halv två på natten..

Åkte sedan vidare till en väninna och hjälpte henne sätta upp en spegel på en betongvägg..

Nu är det varma mackor och film; "Leif" (Galenskaparna)

• Knall
    Schna skrev 2014-09-14 09:32:27 följande:

JAG VET INTE VILKA JAG SKA RÖSTA PÅ!! 1

Just nu har jag kokat ner det till två partier på rätt sida skiljelinjen där, och jag tänker som följande:

Parti X: De är helt okej men är inte jätteintresserade av en fråga jag tycker är väldigt viktig. Jag känner dock en riksdagsledamot i det partiet (samt ytterligare en som går att kryssa i år) och jag gillar henne väldigt mycket som person. Hon är genuin och vi tycker väldigt lika om väldigt mycket, och hon är alltid öppen för nya insikter, troligtvis även när det gäller den fråga jag tycker partiet missar lite.

Parti Y: Jag håller med deras politik mer än något annat parti, jag röstade på dessa förra gången med men jag har ingen direkt koll på_ vilka_det är jag röstar in i riksdagen i så fall. Och jag måste rösta senast idag.

Kära Bullen..

Typ lika, samma här.. Skitsvårt ju!

Men jag ska gå till vallokalen direkt när jag kommit hem. Rösta ska jag!
  • Knall

Då har man röstat.. gick ju smärtfritt även denna gång...

Nu ligger jag och vräker mig på soffan efter maten.. ska försöka hitta ork till att starta gräsklipparen, men det ser ut att bli regn..

Mannen har nu stuckit till Stockholm och jag blir ensam till på torsdag.. Känns gött just nu i alla fall..

Hade tjejkväll hos en väninna igår där jag också sov över... vi tittade på "Four Rooms"- helt suverän!

Spelade även TP och hittade en sida på nätet som heter fittkramp.se

Jag har nu lärt mig vad en tarm-tomte är....

• Knall
    Aniiee skrev 2014-09-14 16:31:49 följande:

Alla i tråden som har tur att ha föräldrar/mor/farföräldrar vid liv tycker jag kan ringa de imorgon eller skicka ett kort eller nåt. 

Jag pratar med mina föräldrar nästan dagligen.. skickar dem även blommor då och då..

Mina mor - och farföräldrar är borta sedan länge...
  • Knall
    Aniiee skrev 2014-09-14 18:18:14 följande:

=) Tank om man fick en blomma då och då, bara för att....

=/ mor- och farföräldrar som är så bra att ha....

Det är just det som är grejen.. tycker om att överraska dem ibland..

Ja, morfar och farfar har jag aldrig träffat, farmor träffade jag så sällan och har knappt några minnen av, min mormor var min bästa vän.. saknar henne innerligt.. Hon gick bort för 8,5 år sedan..
  • Knall

Doshöjningen på min medicinering gör att jag går i ett slags "off and on"- mode emetionellt.. just nu tar jag hellre "off"... Trött så in i bomben.. halsat té, vilket inte kommer göra det lätt för mig vid sänggåendet.

• Knall

På tal om fordon.. någon gång under helgen så stals grabbens cykel.. från trädgården..

Tydligen är det många cyklar som försvunnit/stulits sista tiden så det är väl någon jävla liga i området..

Jag ska ut och gå strax och då titta lite i andras trädgårdar, i diken och i skogen om den finns där.. kan ju vara en osnuten unge som snott den också...

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!