Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Mandi74 skrev 2014-06-28 23:00:57 följande:

Går i kloster för din skull. Hjärta
    Åhhh jag har lite verktyg du kan ta med dit, du vet såna där man smiskar och piskar sig själv med. För det är väl mitt kloster du tänkt gå runt i väl?

Kyss
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Mandi74 skrev 2014-06-28 23:08:07 följande:

Aww.. dig kan jag alltid lita på.  *böjer mig fram, extra duktigt*
    Mmm du är så fantastiskt duktig på just bend over biten älskling.... Aldrig är du vackrare än då, möjligen när jag pussar bort dina tårar senare och ser dig le mot mig.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan

Fan hur formulerar man nått klämkäckt mail till en fullkomlig främling som jag just ramlat över via FL men tänkte maila på fb.

Det står still i mitt huvud verkligen och jag känner att just idag är jag definitivt socialt handikappad typ. Hur jag än skriver i mitt huvud så blir det bara FEL FEL FEL.

Tror jag kan skriva vad som helst, men vet absolut inte hur man startar en vettig konversation med någon av det manliga könet bara sådär. *suck* Darn vad kass jag är. Obestämd Tyst

Får bara sjuka meningar i mitt huvud som typ hallå kexet kom hem till mig och smula hahahah och sen är min gärna igång, komsi komsi vi kan kasta smulor på varandra, knäckemacka till frulle i min säng hö hö....

Och nu kan jag inte sluta garva åt alla helt vridna raggningsmeningar jag får i mitt huvud, typ omvända från såna där vanliga standard fraser...

Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-06-28 23:57:47 följande:
    Inte riktigt min musik, men han ser otroligt gulligt nördig ut och det är helt klart ett plus!
    Inte min heller, men jag älskar rösten dock. Den dök upp på spotifys pop radiokanal för några dagar sen, avkomman gillar att lyssna på den så den har gått mycket här hemma på sommarlovet.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-06-29 00:01:58 följande:
    Det är väl inte så jävla svårt! Du skickar ett enkelt "Knulla?" och bifogar en bild av din hallongrotta.
    hahahha har inga såna hemma ju, inte orkat baka, men det kanske får bli ett projekt för morgondagen om det skall vara uselt då också.

Nå jag har filat ihop en tanke, inte mailat det ännu dock.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------God kväll.

Hör av mig med anledning av auktionen jag vann tidigare idag på familjeliv, en Malin sålde dig till högsbjudande, lite som plåster på såret du fått för du inte kan åka på inflyttningsfesten. Nå jag vann, du är körd now and forever! Så vet du -----------------------------------------------------------------------------

Funkar det eller är jag alldeles för jävla störd som vanligt hahahha
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-06-29 00:10:42 följande:
    Nappar han inte på den, så är han varken spontan eller rolig och då vill du nog ändå inte ha honom. Enkelt val.
    Nå jag kör på den, hans kompis "försäljaren" tyckte den var bra också så =)
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    PrimitivMan skrev 2014-06-29 00:09:51 följande:
    Brunhilde gav dig ju ett utmärkt råd smile1.gif .

Men jag är lite nyfiken på dina vridna raggningsmeningar
    Oh jisses skall jag komma ihåg dem menar du. Min hjärna är för snabb även för mig ibland, när jag snöar in sådär och bara asgarvar.

Skulle hört mig och kompisen en kväll gällande hennes inköp av olivolja extra virgin, fy fan när min hjärna är igång, blir till och med trött på mig själv och vi hade kramp i magen.

Hello he man sugen på en she man hö hö.... ehhh jag menar she male eller alltså jag men en she bara she okej!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Mandi74 skrev 2014-06-29 00:12:08 följande:
    Woohoo!

Varför är du inte man?!? Suck.. tror jag är kär.  Hjärta
    Jag vet inte, borde nog ha varit det. Fast alltså de ser lite dumt ut med en man med långa vackra naglar men jag hade fått leva med det, för dig hade jag gjort det alltid! :-P

Du borde varit lebb så hade saken redan varit biff!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    PrimitivMan skrev 2014-06-29 00:16:54 följande:
    Gillar! Jag skulle nog ha blivit lite kär på kuppen. Men ta inte mitt ord som något allmängiltigt dock. 
    Tack phu *andas ut lite* frågade henne om han hade lite sjuk humor och hon sa ja, så jag tänkte att då borde den funka.

Jippie yaj 34 år och har lyckats maila en man helt själv

Nå oavsett så var det en absolut rolig grej och vad tusan har man att förlora liksom, zipp nada Solig
    Canis meus id comedit
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!