Inlägg från: Fjäril Vingad |Visa alla inlägg
  • Fjäril Vingad

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Anton Chigurh skrev 2015-03-13 08:51:45 följande:
    Det är lugnt, FV, det är över 32 år sen....

Men hon var en underbar mormor. Den bästa.
    Ibland spelar tiden ingen roll när man sörjer, har jag märkt. Min pappa dog för 7 år sedan och ibland känns det som att det var igår och det riktigt hugger till i bröstet av saknad.

Fast jag är på ett sätt "glad" över att han slapp leva med denna soppa som mitt avhopp orsakade. Jag var pappas flicka, han hade aldrig pallat att inte få ha kontakt med mig.
  • Fjäril Vingad
    Anton Chigurh skrev 2015-03-13 09:07:00 följande:
    Jag saknar henne, men jag sörjer inte, och, jag vill passa på å tillägga att jag inte sköt henne....{#emotions_dlg.flower}
    Haha, du är rolig du!
  • Fjäril Vingad
    Anton Chigurh skrev 2015-03-13 09:15:52 följande:
    Tackar...littleman2.gif....tror du Måns tar hem skiten ikväll ???
    Ikväll? Vafan, Anton, har du ingen koll?! Det är i morgon!

Och jag hoppas att han inte tar hem vinsten. Jag håller på Mariette! 
  • Fjäril Vingad
    Anton Chigurh skrev 2015-03-13 14:23:45 följande:
    Det var ju fan så nära, en dag hit eller dit. Liksom....

Mariette !!!  Hon är alla gånger sketabra, fast jag vet inte vem mänskan är. Men, jag håller på henne. För din skull, FV.Hjärta
    Bra där, Anton, du vet vilka prioriteringar som är viktiga! Cool
  • Fjäril Vingad
    Aniiee skrev 2015-03-14 16:51:08 följande:

Ohayõ!

Happy birthday to me.

Jag ska göra en tidslinje i den där tråden jag gjorde.

Tårtor bakade, mat lagas, ungskocken är på plats, käringarna har körts ut efter kafferepet, och jag tänker lägga mig i soffan och glo när ungskocken spelar Mario Kart.

The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein
    Är det idag?! Grattis!!!! <3
  • Fjäril Vingad
    Anonym (Signe) skrev 2015-03-15 23:26:08 följande:

A'men jag vet att mitt senaste dravel om pengar kan reta upp någon och jag vet att jag har ett lyxproblem. Det finns många som har det riktigt knapert och knappt har mat på bordet och sömnlösa nätter på grund av tomt på kontot och om jag nu tycker att det är så himla jobbigt kan jag väl skänka bort mina pengar, då! Jo, så kan man göra, men gör man (jag) det...njäääeee? Vill bara skrapa med foten och be alla som eventuellt vill strypa mig om ursäkt. Var inte min avsikt att försöka glänsa och hoppas att det framgick. Puh!

Du behöver inte be om ursäkt. Alla har vi det olika.

Jag har inte mycket, tvärtom, men jag missunnar inte andra deras pengar ifall de har gott om dem.

Ang din dejt så lät det trevligt!!
  • Fjäril Vingad
    Anonym (Signe) skrev 2015-03-20 12:05:15 följande:

Så har jag jobbat färdigt för denna vecka och i helgen ska jag på date med dejten från balen. Fick sms. Jag blir upphämtad hemma klockan 8 imorgon bitti. Ska ta med friluftskläder och om jag har anlag för åksjuka ska jag ta åksjukepiller. Har inte mycket till friluftskläder. Vad är det egentligen? Inga anlag för åksjuka så det löser sig. Vad fan är det frågan om?!

Oömma kläder, gympadojor. Låter spännande det där!
  • Fjäril Vingad
    Anonym (Signe) skrev 2015-03-22 20:03:22 följande:

Jag har åkt helikopter. Kul? Nej, bara löjligt. Vi åkte till hans syrras hästgård i norra länet och där var det fint så där har jag inget att klaga på. Men helikoptern? Kalla mig gärna tjurskallig, men jag blir inte imponerad när någon försöker inleda något med att slå på största trumman. Överdrifter funkar inte på mig. Måste ha kostat en förmögenhet! Hade gått så bra att åka bil, så. Han blev lite tystlåten när jag varken slog ihop händerna eller hoppade jämfota av hänförelse. Försökte hålla god min och bjuda på mig resten av tiden, men jag blev mest på dåligt humör. Men vi ska ses igen och då tänker jag ta kommandot. Inga tramsiga effektsökerier när man har med Signe att göra. Det kommer han att fatta snart.

Nu har han försökt, och kommer nog inse att den där donnan impar man inte på med såna saker. Är han nåt att ha gör han om, och gör rätt!
  • Fjäril Vingad
    Knall skrev 2015-03-24 21:47:22 följande:

Sommar, värme, jordgubbar och grädde, solbränd hud, ljummet vatten, varma vindar, långa dagar, sol, blommande träd och buskar... Ge mig NU!!!! smile8.gif

Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
    Kan ge dig trevligt sällskap om en vecka, duger det så länge...?
  • Fjäril Vingad
    Knall skrev 2015-03-25 21:43:52 följande:
    Det duger mer än väl!!! smile6.gif Längtar!!!!!
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
    Me too! Behöver verkligen få komma ifrån allt några dagar och få larva mig med dig!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!