Inlägg från: Fjäril Vingad |Visa alla inlägg
  • Fjäril Vingad

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2015-02-23 13:46:09 följande:

Tycker det är mer upprörande att folk vet skillnad. Hallå har dom inget liv eller? smile2.gif
    Häda inte!

Live long and prosper!
  • Fjäril Vingad
    Knall skrev 2015-02-24 10:39:40 följande:
    Jupp! Vit herdehund/ schäfer.. 10 månader gammal, omhändertagen av polisens djurskyddsenhet och rehabiliteras.

Världens mest goaste, snällaste och lekfulla jycke! smile2.gifsmile6.gif
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
    Söt!
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2015-02-24 15:47:20 följande:
    Uh, snoriga ungar och vinterkräksjukan och Fan och hans moster. Kan man inte utackordera dem vid sjukdom?
    En del av vabdagarna hade ju varit exets om allt varit som vanligt...

Men suck, det får gärna bli vår/sommar NU!
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2015-02-24 15:51:10 följande:
    Det kommer. Den här våren/sommaren ska bli helt jäkla fantastisk! Det har jag bestämt.
    Hoppas kan man ju. Att den blir bra, alltså.

Hemester är ju inte fel det heller. :-P

Med lite tur får jag vara husvakt i Götet igen!
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2015-02-24 15:58:07 följande:
    Götlaborg är fantastiskt på sommaren (har iofs aldrig varit där någon annan tid på året) Kanske borde flörta lite med Taquine så hon går med på det där husbytet Drömmer
    Det är ju det! Och huset jag har vaktat är fint med lite trädgård, och jag har lärt känna en av grannarna där också.
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2015-02-24 16:20:16 följande:
    Varför är jag inte förvånad smile2.gif
    Nå, det visade sig att vi delade viss bakgrund...
  • Fjäril Vingad

Grabben pajade sina julklappshörlurar igår... Skrikandes
    Men så fanns de till halva priset just nu, så det blev ju ingen större grej att fixa nya. Skrattande Gäller att ha tur ibland. 

• Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2015-03-02 13:54:51 följande:
    Huh, det är en verklig förbrukningsvara. Vet inte hur många par vi har förbrukat i det här huset och när de egna var sönder, så vandrade mina lurar upp i avkommans rum av någon anledning. Hm, jag har inte sett mina lurar på ett tag, nu när jag kom och tänka på det. Undrar var de kan vara...Obestämd
    Ja jösses... Jag vägrar köpa dyrare märken, för just grabben har ju noll koll på grejer - det är liksom ingen mening att satsa på dyra saker.  
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!