• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

ErnstHugo skrev 2014-04-30 22:48:58 följande:
    Jag har förutfattade meningar smile2.gif
    Det har du alltid. Det är lite av ditt trademark. Konstigt att vi kommer överens, du är lite konservativ och jag är allt annat än det. 
  • Brunhilde
    Jaded skrev 2014-04-30 22:51:30 följande:

Vad äckligt positiv du är. I hate that smile2.gif *bitter*
    Skit i det! Göm allt och prata inte med någon annan ever! 
  • Brunhilde
    ErnstHugo skrev 2014-04-30 23:08:53 följande:
    Brunhilde, är det kanske för att jag även är snäll, mysig och väldigt konversibel? smile9.gif
    Kanske det, men dina stor-rövade kvinnor får du röva själv. Jag är din vän du kan berätta dina kärleksbekymmer för. Så har det alltid varit. Inget har ändrats, mer än att jag har fått problem, när du inte haft det.
  • Brunhilde
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-30 23:27:04 följande:
    Jag är nog alldeles för trött...i min hjärna för att hänga med i dina slängar ikväll...Skrattande

Men kan ge dig ett erkännande.
    Jag är nog vad du skulle kalla extrem...hatar väldigt ofta livemusik, otight oftast falskt och ostämt ..snubblade trevande och operfekt.
    Låtar som blir stressade för att musikerna är för ivriga och helt tappat förnuftet om hur mycket dom egentligen förvanskat låtarna.
    Sen för att tala om vad för ohörbart som går ut från scenen.
    Ja det är live...men väldigt få brukar få ut en rättvis och bra produkt, det jag betalar för att höra. En av få artister som lyckas med i det närmaste med perfektion är Peter Tägtgren, där ligger väldigt många helt enkelt efter med ljusår.
    Slarv är ju aldrig acceptabelt i andra yrkesgrupper, men musiker slarvar...det hör inte till ovanligheterna att dom är höga/fulla och rent ut sagt släpper ifrån sig rent dravel.

Nu får jag nog höra att live är det rätta....osv.
    Nah,det är lite
    Alela Diane – The Rifle
    Du behöver inte förstå allt.
    Vissa saker är bara underbara
    En del kan man inte förstå

Have Gun, Will Travel – Trouble

och en del förstår man än då Kaffe
  • Brunhilde
    Fjäril Vingad skrev 2014-05-01 12:43:55 följande:
    Själv vägrar jag gå ut i blåsten.
    Sitter och tittar på trädgårdsprogram på tv och viker bok samtidigt. Ska bli intressant att se om det blir som jag tänkt mig! smile1.gif
    Jag tror att meningen är att du ska läsa den, inte vika den. Fast det kanske beror på innehållet Obestämd 
    Glad Finalborg!
  • Brunhilde

Jag är tydligen hemlig men ändå inte:

Är inte så intresserad av att vara 007 för någon. Fin låt dock.

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!