Inlägg från: Fjäril Vingad |Visa alla inlägg
  • Fjäril Vingad

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Aniiee skrev 2015-02-08 15:00:08 följande:
    Snarare extremt tidig middag.
    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
    Funkar det också!

Vi tänkte göra kyckling i ugn...
  • Fjäril Vingad
    Aniiee skrev 2015-02-08 15:19:38 följande:
    Funny thing, det tänkte vi också =P
    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
    Tips på kryddning?
  • Fjäril Vingad
    Aniiee skrev 2015-02-08 15:35:19 följande:
    Tja, vi ska stoppa kyckling med timjan- och salviastuffing (som i christmas stuffing). Annars kan jag tänka mig lite chili och apelsin, eller lime och mynta, eller paprika, spiskummin, fänkål och senap

Eller japanska favoriten här hemma: nori, sesam, mandarin, ingefära, paprika, vallmo, cayenne, salt och peppar.
    Sambon hittade nåt recept med öl som han ville testa. Får väl se hur det blir!
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2015-02-08 16:47:35 följande:
    Ska ni grilla?
    Nä, det gick att göra i ugn också.

Hu, ute vill man ju inte vara!
  • Fjäril Vingad
    Knall skrev 2015-02-13 22:23:06 följande:
    Detta är min första åldersnoja. . Funderar på att tillverka foliehattar, klä mig i lusekoftor och låsa in mig i en övergiven stuga i skogen.. jag och mina porslinsdockor... smile2.gif
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
    Jag hade bara åldersnoja vid 30. När jag närmade mig 40 lekte ju livet!
  • Fjäril Vingad
    Knall skrev 2015-02-13 22:52:10 följande:
    Än så länge så tycker jag att livet leker med mig.. sitter som sagt och nojar över magsjuka sedan en unge spydde vid omklädningsrummet på gymmet igår.. 1-2 dagar är inkubationstiden, va? *Hyperventilerar*
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
    Jag hoppas jag slipper dotterns magkörare... Urk och blä!
  • Fjäril Vingad
    Knall skrev 2015-02-16 10:16:03 följande:

Det är sportlov... Detta innebär tydligen att om man vaknar 06.30 så är det helt i sin ordning att dra igång ett "pang- pang" spel på xboxet på högsta volym... hänsyn? Vad är det?

Hörlurar? Skrikandes
  • Fjäril Vingad

Har en stackare med mancold här... Jösses, ska jag kunna sova med tanke på timmerstockarna han drar i feberdimman?!

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!