• Knall

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-09-07 21:52:05 följande:

Kan se det framför mig. Det börjar med lite mossa och sedan eskalerar det

Huvudet och kroppen är inte överens idag. Knoppen är trött och kroppen rastlös. Hade jag haft hund hade jag liksom haft en ursäkt för att knata runt planlöst. Nu känns det bara lite skumt. Avskyr egentligen att inte ha ett bestämt mål med promenaden, fast jag gillar inte hundar heller så det är mindre illa att det är konstigt...

Hon gör väl som kvinnan i Göteborg sen och tar med sig skelettdelar hem.. och fotograferar...

Skaffa en iller?

Jag har försökt klippa gräsmattan idag.. Efter halva fick karln ta över. . Kändes som om jag andades genom ett sugrör tillslut..

Lillflickan har flera tänder lösa och vid läggdags fick hon plötsligt för sig att en skulle lossna, ramla ner i halsen och kväva henne.. Efter någon halvtimme lugnade hon sig.. alla dessa tankar....
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
  • Knall
    Schna skrev 2014-09-07 22:28:55 följande:

Jag sysslar inte gravplundring!!!!

Än....
  • Knall
    Aniiee skrev 2014-09-07 22:48:49 följande:

Sorgligt för min mamma. Jag har faktiskt hans babybok (en sån där "mitt första år", fast jag har för mig att den var till 5 år), som inte är färdigifylld, den slutar rätt tvärt i juni 1986. Min egen tar också slut lite tvärt där. Lillbrorsan fick ingen alls.

(Blev tvungen att hämta den + minnesboken från begravningen. "Min första bok" hette den och sista sidan är "skolan börjar". En mycket tom sida)

Folk får för sig så konstiga saker. Lite gravplundring kan väl vara uppiggande ibland. Fast bara i TV-spel....Ja, jag ska spara länken, så jag kan lägga in bilder där. Ska se om jag kan komma dit på onsdag eller torsdag. 

Åh... Hjärtat värker.. Barn är inte till för att dö...

Ja, saknar man farbror Gösta så är det ju bara att gräva upp honom och ha en mysig fikastund?
  • Knall
    Brunhilde skrev 2014-09-07 23:25:33 följande:

Nä ingen iller, jag tog min bäver och gick. Såg nog mycket märkligt ut... Jag möte en fiende och fick ny rank iaf

Ja, om du gick med bävern lär det ju ha sett rätt märkligt ut.. lite förargelseväckande beteende på å så...

Var grannens bäver också ute?
  • Knall
    Schna skrev 2014-09-07 23:29:43 följande:

Ja det är verkligen en förälders värsta mardröm

Jag höll på att drunkna när jag var 3, var medvetslös när de fick upp mig. Jag minns inte det som något plågsamt, dock. Förmodligen för att jag inte visste att man kunde dö.

Usch...
  • Knall

Någon mer som har 3;e världskriget hemma när det är dags att ta sig till skola/fritids?

Tydligen är det vårt fel, på något sätt, att 10-åringen glömde sin jacka i skåpet.. och det spöregnar ute.. eller, det är snarare ett skyfall.. Vilket också är vårt fel...

• Knall
    Fjäril Vingad skrev 2014-09-08 07:46:08 följande:

Äh, jag har barnfri vecka nu, rena lugnet!

Och självklart är allt ert fel! Doh!

Rubb it in bara.. rubb it in...
  • Knall
    taquine skrev 2014-09-08 07:49:46 följande:

Hade , nu har jag "bara" en tonåring i något ständigt komatillstånd. Ma kallas jag för mamma är ett för långt ord att säga typ... Han smsar mig istället för prata 

12- åringen är på väg in i ett förstadie till tonåren.. allt är jobbigt, svårt, dåligt och "ahme guuuuuuuuuud!"

Mobilen har växt fast i handen på honom och vill man veta att han uppfattat saker rätt så är det bäst att sms'a...

Minns när lillebror var i den åldern.. man skrev ett lååååååångt sms om saker man undrade eller liknande och fick tillbaka "ok"..

Fick psykbryt på honom ett antal gånger... Likadant när man pratade.. hade man tur fick man ett "Aa" istället för ett nick med huvudet....
  • Knall
    Smecker skrev 2014-09-08 07:55:42 följande:

Nej, det är bara hos er. Bäst du styr upp det, alla vet ju att det börjar med en kvarglömd jacka och slutar med en nål i armen i en förort till Tjällmo.

Tjällmo är en förort.. inte ens det.. det är en håla i närheten av Motala..
  • Knall
    Brunhilde skrev 2014-09-08 09:45:18 följande:

Grannen? Nej, inga grannar som vallade vare sig bävrar eller snokar. Nej, inget förargelseväckande beteende här inte, den var väl dold. 

Inkognito?
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!