Inlägg från: Fjäril Vingad |Visa alla inlägg
  • Fjäril Vingad

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Lillfisen kräktes nyss ner sin säng. Skyhög feber.

Skjut mig, någon!

• Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2015-01-18 22:37:20 följande:
    *Spottar tre gånger över vänster axel*
    Jag rymmer snart... :-/
  • Fjäril Vingad
    Anonym (Signe) skrev 2015-01-20 19:30:36 följande:
    Jag har tackat ja! Nu återstår några bitar byråkrati och lite formaliteter, bland annat måste jag söka tjänsten. Chefen har gjort klart att han kommer att förorda mig och han brukar få som han vill. Jag har stora fjärilar i magen. Är inte bra på hantera stress. Det är därför jag funkar bäst när jag jobbar i projekt med en sak i taget. Inga problem, säger chefen, jag ska få allt stöd jag behöver. Han vet om mina problem, men mina andra förmågor väger tyngre, enligt honom. Hoppas att det blir bra det här, men jag gruvar mig lite inför kollegernas reaktioner, men jag får väl le, le och le igen. smile1.gif Tror inte att jag har fattat det här riktigt än. Andaaaaaaas.
    Du fixar det där!
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2015-01-23 06:42:08 följande:

Testat Sleep as Android i två nätter nu, är inte helt nöjd. Den uppfattar mina vakna perioder som sömn. Pillade lite igår på inställningarna och hade just somnat när jag vaknar av en spöklik röst som säger "you're dreaming, you're dreaming, you're dreaming..." Sedan var det kört igen och fullständigt omöjligt att somna om, men den tolkade det ändå som om jag fortsatt att sova.

Sex. Bra för sömnen. Typ.
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2015-01-23 07:26:12 följande:
    Han har rymt! smile3.gif

Du har mina sympatier!

Ragga hem nån och kedja fast vid sängen?!
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2015-01-23 07:32:46 följande:
    De blir så himla griniga efter ett par dagar. Förstår inte det. Vad hände med kåt, glad och tacksam?
    Men eller hur!

Det går utför med världen.
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2015-01-23 07:45:04 följande:
    Nej då! Det är bara rena rama sanningen. Nu för tiden kommer det alltid någon liten messerschmitt och gapar om slaveri och inhumana förhållanden och jadajada.
    Okej, du har en poäng.

Kåt, glad och tacksam var det!
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2015-01-23 08:57:08 följande:
    Äsch, du är bara rädd att jag ska stoppa dig i byrålådan!
    Fjäril Vingad skrev 2015-01-23 08:55:10 följande:Okej, du har en poäng.

Kåt, glad och tacksam var det!
    Alternativet är: Bitter, sur och frigid. Det känns nästan lite lockande, eller hur!

Nej, fy fasen för frigid!

Mer sex åt folket!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!