Inlägg från: Fjäril Vingad |Visa alla inlägg
  • Fjäril Vingad

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Aniiee skrev 2015-01-11 23:20:08 följande:
    =P Jag älskar Mariannepraliner. Mycket godare än mariannechokladkakan.
    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
    Mariannefluff ska vara gott till kladdkaka... :-P

Måste prova det alltså!
  • Fjäril Vingad

Jag kan ibland fundera över hur det skulle vara att vara man och ha sex med en kvinna... Hur det skulle kännas att glida in i henne, liksom...

• Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2015-01-12 20:26:04 följande:
    Jag hade runkat och utfört autofellatio i stort sett hela dagarna. Hade nog inte hunnit med så mycket annat.
    Haha, ja, runkat hade man nog gjort!
  • Fjäril Vingad
    ErnstHugo skrev 2015-01-12 21:08:50 följande:
    Väl värt att fundera över smile5.gif
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
    Mm. Jag har många funderingar under sömnlösa nätter...
  • Fjäril Vingad
    ErnstHugo skrev 2015-01-12 22:11:12 följande:
    Har du frågat någon klok man i din omgivning? smile9.gif
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
    Haha, jodå, nån gång. Men att få känna det där, istället för att få det beskrivet...
  • Fjäril Vingad
    Knall skrev 2015-01-14 13:13:49 följande:

Nä, nu vill jag ha vår! Helst sommar! Saknar grönska, blommor, sol, ljumna vindar, värme... och så kanske man slipper se ut som ett lik... smile2.gif

Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
    Sommar, tack!

Helst varmt, soligt, och salta bad, så min hud kunde återgå till det normala.
  • Fjäril Vingad
    Anonym (Signe) skrev 2015-01-14 21:25:47 följande:

Och nu över till något helt annat. Jag har försökt att följa Stefan Löfvens och Anna Kinberg Batras debatt på Aktuellt. Det går inte. Jag blir totalt distraherad av Kinberg Batras hår! Det ser ut som hon har peruk, en peruk som inte är gjord för henne utan en som hon har lånat av någon. Har aldrig sett maken till konstig frisyr. Jag tänkte att hon har kanske någon sjukdom som gör att hon måste bära peruk, men då borde hon byta perukmakare. 

Jag tänkte på nåt från filmen Steel Magnolias: like a brown football helmet...
  • Fjäril Vingad
    Anonym (Signe) skrev 2015-01-14 22:45:51 följande:
    Ja, men precis. Jag hatälskar (nåja) den filmen. Favoriten är hon den där buttra, oinställsamma vad hon nu heter som spelas av Shirley McLain (stavning?).
    Haha, jaaa! Ouiser hette hon!

Himmel, dags att se om den där...
  • Fjäril Vingad
    Knall skrev 2015-01-14 23:08:07 följande:

När pre-teen grabben börjar ta misstänkt långa duschar och vrider upp volymen på sin mobil till rejv-klassning... smile9.gif

Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
    När grabben på kvällen försöker smyga in sina pyjamasbrallor i tvättkorgen utan att jag ser...
  • Fjäril Vingad
    Anonym (Signe) skrev 2015-01-16 21:12:55 följande:
    Kan du inte knacka på hos en granne och låna kanel? Mina grannar och jag lånar grejer av varandra hela tiden: proppar, kaffe, vin, glödlampor, batterier, folie, dammsugarpåsar, ströbröd, servettringar. Det är ett jävla spring i trapphuset hela tiden.
    Jag känner förvisso flera grannar, men om de skulle springa här och låna saker jämt skulle jag bli knäpp.

Mitt hem är min borg, här vill jag ha lugn och ro. Inte ha grannar vid dörren i tid och otid...
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!