Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-21 21:50:37 följande:

Nepp mina vänner, nu har jag tyvärr inte tid med er...
    Måste hinna kolla på alla Ruts bilder innan jag ruvar för kvällen!

Iaf Godnatt på er!{#emotions_dlg.flower}

Nattens. Sussa gott när du ruskat klart!!! Lite avundsjuk på dig. Hade också velat avnjuta härliga bilder innan sängdags.
  • HäckHäxan
    Anonym (RUT) skrev 2014-05-22 09:02:03 följande:
    Hahahaha...det är ju tur att du är så snabb i det du gör Drömmer
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-22 05:19:08 följande:Gillade bilden på smulan du skickade...Drömmer
    På bordet dessutom...
    Där skulle man varit med en baguette och matat dig...snacka om att du fått munnen full...{#emotions_dlg.djavulsk}

Är nog på sin plats att du lägger ut bilden så alla får se...Flört
    Hahaha...kan dela den här, men det kanske blir för mycket för fl och jag får smäll på fingrarna Drömmer det var en total upplevelse på bordet inatt, jag njöt varje svälj Cool

Sjukt hungrig blev jag. Sådär akut liksom!!!

God morgon folket.
  • HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-22 09:22:20 följande:
    Godmorgon!Skrattande

Jag kan dela med mig om du är så sugen...Drömmer
    Kanske ni tom kan baka med varandra...hjälpa varandra att knåda, jag kollar gärna på!Skrattande
    Rart. Its all about sharing som jag brukar säga

Jaaaaa storbak, är ganska duktigt på just det där med att knåda faktiskt.

Se men inte röra???
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-05-22 21:44:09 följande:
    Äh, de får..... det är inte som att lånar mitt konto för att trolla och ha sig. Fast det är ju kul om de frågar först.....
    Brunhilde skrev 2014-05-22 21:40:50 följande:Älskar soppa, fast bara de jag lagar själv. Lite bortskämd på den fronten. Det sista hoppar jag nog så länge jag kan.
    Soppa är gott! Så här års blir det en del gurksoppa och avokadosoppa och sånt. Hatar denna värme.....

Det sista tycker jag du hoppar tills du kilar vidare av ålderdom. Så det så!
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
    Då är vi två som avskyr värmen!!!
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-05-22 23:40:02 följande:
    Solig

Jag går under av värme mellan maj och september. Jag bara undrar hur jag lyckades överleva Tokyo i massvis av år..... Hett och fuktigt. Nej, så här års ska man flytta ut på nån ö där det båser lite lagom. Eller helt enkelt ta en gammal skonare och segla jorden runt eller nåt.
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
    En ö låter fint tycker jag
  • HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-05-23 11:07:22 följande:

Jag har just varit hos en vän och ätit frukost på hennes uteplats. Hennes nybakta sirapsbröd och hemgjorda maskrosmarmelad. Mumsigt!! :-P

Avundas dig. Fast själv kan jag inte äta när det är så varmt. Har dock ätit en mjukglass.
  • HäckHäxan
    Anonym (cem) skrev 2014-05-23 22:12:14 följande:

Idag är de en deppig Cement som kliver in! Fattar inte vad jag ska göra för att min dotter ska börja tycka om mig?

Nu vill hon inte ens fira morsdag med mig, hon vill vaa med sin mormor istället :'(

Det kommer. Låt henne leva ut dina känslor utan att bli skuldbelagt för dem och bara fortsätt säga hur mycket du älskar henne när helst du kan.

Som fjäril skr. Försök få tid ihop. Men och detta är min amatörpsykologiska sida som talar. Gör inte något speciellt alltså du vet vips gå på bio, köpa favvopizza osv. Utan stanna kvar på planeten jorden ( alltså inga mutor ) TID det enda man aldrig kan skämma bort barn med är tiden man ger dem.

Om det går kanske inte nu när lilleman är så liten men senare mör de kanske finns bättre rutin, avsätt en tid som bara är din och dotterns. Hon kan själv få välja om hon vill nyttja den. Låt mannen ta grabben när han är hemma , förklara för dottern att den tiden är bara hennes med dig om hon vill. Gör sånt ni gjorde innan han kom till världen och ta för allt i världen inte pojken då. Låt henne verkligen känna och märka att denna tid bara är er och ingen annans.

För henne är allt nytt, ny man, ett syskon. Det tar tid att ta in och de kan inte analysera så som vi kan göra. De känner och agerar därefter. Skitsvårt absolut. Men jag är rätt säker på att det är den enda vägen som kommer funka på lång sikt. Mutor i all ära men barn är inte dumma. Tid för att spela spel eller vad ni nu än gjorde förr ger mer än bio osv.

Min kommer bli likadan och värre. Jag avundas absolut inte eventuell man som vågar sig in i vårt liv. Han kommer då träffa belsebub fast på riktigt.

Nu har gurun talat klart och det är helt okej att säga min åsikter och stena mig till döds eller nått.
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-05-23 22:44:18 följande:

Vispgrädde och chokladsås låte nyttigt ock bra va? sen är bara vilken av de 267+ filmerna på listan över filmer jag borde se jag ska se också.....

Hahaa ja den där listan!!! Såg frozen på svenska igår. Har som mål att se den på engelska senast måndag!!
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-05-23 23:33:05 följande:
    =P Den där listan som aldrig tar slut, för de jävlarna släpper ju nya filmer hela tiden..... =/

Och nu skriver jag urusla texter också. Tack för den, liksom. Det visste jag redan Solig
    Kasst. Borde vara minst 2 månaders paus i filmskäppande per år och dessa månader skall film nördar få ha betald semester för att glo på film, ja ungefär så

Nåja folk tycker olika. Jag är utan åsikt då jag sitter med mobilen och avskyr att läsa längre grejor med den. Känner mig dock rätt säker på att de inte är usla. För lite har jag ögnat då och då.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!