Inlägg från: Fjäril Vingad |Visa alla inlägg
  • Fjäril Vingad

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2015-01-10 22:30:17 följande:
    Aha, du har aldrig funderat på en ny bok liksom?
    Alltså, jag hade ju typ inget liv förut. Så jag läste. Och läste lite mer.

Men bra böcker tål att läsas om och om igen.

Sen är det så att min utbrändhetshjärna klarar nya böcker rätt dåligt. Såna jag läst innan går bättre.

Saknar läsandet som fan!
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2015-01-10 22:37:45 följande:
    Förstår hur du menar. Jag är varken utbränd eller vidbränd (bara lite naggad i kanterna), men har svårt att koncentrera mig just nu. Saknar också den där känslan av att vara helt uppslukad i en bok och avskärmad från omvärlden.
    Det är så frustrerande!
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2015-01-11 02:50:18 följande:
    Min tanke också. Ju mindre skit man lägger på den desto bättre, men vad vet jag... Undrar bara om folk lägger ned ett par timmar varje morgon på att sminka sig. Min morgonrutin har alltid varit gnugga sig i ögonen, famla sig fram till kaffebryggaren stirra tomt ut i luften tills kaffet blir klart och svepa ett par koppar, inse att jag snoozat för länge och att jag måste springa för att hinna med tåg/buss, oftast kommer jag ihåg att kasta på mig kläder innan jag rusar.
    Min hud mår avsevärt bättre numera när jag skippat foundation, puder och sånt. Mascara har jag, på sin höjd. Och killarna tycker jag är larvig som håller på med ens det...
  • Fjäril Vingad

Synd om mig idag... Febrig och mensvärk...

Botar detta genom att bänka mig ner i soffan för att titta på The Secret Life of Walter Mitty med guben.

• Fjäril Vingad
    Aniiee skrev 2015-01-11 20:30:04 följande:
    Intressant att vi är/gör samma sak... =P

Fast jag har förstås ingen gube.....
    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
    Livet...!

Nåja, jag har tre gubar, så det jämnar kanske ut sig!
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2015-01-11 22:43:34 följande:
    Oj smile3.gif
    Det är alltså du som lägger beslag på alla karlar smile5.gif
    Mm...!

Fast två av dem är ju inte mono iaf, just saying.
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2015-01-11 22:48:18 följande:
    Jag har inte bytt upp mig till stereo än, jag är lite gammaldags på det sättet...
    Inget måste.

Det finns nåt för oss alla.
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2015-01-11 22:59:09 följande:
    Nått kanske. Jag får tuppjuck av alla som skriver "Det finns någon för alla där ute". Hur kan det göra det? Tänk om den där någon sitter och häckar på en annars öde ö och aldrig hittas.
    Man måste inte absolut ha "någon".

Man kan ju köra sitt race solo och sköta ehh... behoven... med nån lämplig...

I mitt fall har dessa tre bara liksom blivit... Vänskap som blev mer, typ.
  • Fjäril Vingad
    Aniiee skrev 2015-01-11 23:10:11 följande:

Jag har tråkigt, så jag spelar sims 4 och äter mariannepraliner. 

Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
    Åh! Marianne!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!