• Knall

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

HäckHäxan skrev 2014-09-04 14:53:58 följande:

Ja då tänker jag inte helt galet heller då. För jag blir sådär ställd liksom, riktigt paff. Två av dem kan jag köpa, då han träffat dem genom mig och det är mina vänner/ bekanta eller vad fan man skall säga. Men de andra bara nä jag fattar inte.

Hade jag varit man och hans bästa vän så är jag helt jävla säker på att de inte hade mailat, men nu är jag kvinna och de tror tydligen att jag funkar som dem eller andra kvinnor då eller nått, fan vet jag, men fel har de iaf!

Haha! Fick en kommentar av en av mina närmsta väninnor härom veckan..

"Du är det närmsta en killkompis jag kommer.. Du är frank och rakt på sak när det kommer till saker som jag själv skulle ignorera eller försöka vara pk om.."

Jag är som en typisk kvinna på många sätt, men samtidigt är jag mer åt det manliga hållet när det gäller vissa saker.. Tycker inte om att alltid klappa medhårs t.ex..
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
  • Knall

Men Fuck!

Kan någon ge mig en universalmirakelkur mot bihåleinflammation!?

Om en giljotin är det enda som hjälper så skicka hit!!!

• Knall
    Brunhilde skrev 2014-09-04 22:31:40 följande:

Inte norrländska! Man somnar ju inna de hunnit klämma ur sig "kaffe", deras fantastiska inåtandning som kan betyda vad fasen som helst i jakande form. *argh*

För mycket dialekt är inte snyggt någonstans.

För mycket göteborgska låter som en parodi på någon dålig historia, för grov skånska och tom jag ser ut som en fågelholk, gotländska och dalmål är obegripligt och värmländska får mig att tänka på Hajk "-Hej och välkommen till Hajk. Idag ska vi prata om ris och inte vilket ris som helst, utan kli-to-ris" Har jag nämnt östgötska? Tänk dig dirty talk med riktigt bred östgötska (får självaste Atlanten att torka ut). bred halländska kanske kan vara bra att ha om man är stå-upp-komiker och inte har något annat på lager som är så där jättekul, 

Kontentan av det hela är att brett inte alltid är bättre. Däremot kan jag hålla med om att en vårdad göteborgska och likaså skånska gör mina knän aningen svagare.

Åååååh! Bara erkänn! You want me to talk dirty to you!
  • Knall
    Brunhilde skrev 2014-09-04 22:33:06 följande:

Nässkölj?

HäckHäxan skrev 2014-09-04 22:34:28 följande:

Det kan jag ge dig heter sinova forte och finns på apoteket, kostar ca 89 spänn. 

Värt varenda spänn och då har jag kronisk bihåleinflammation och ärrbildningar som fan. Men sinova forte gör att jag slipper få penicillin när det blossar upp rejält som tex vid minsta förkylning då. 

Håll långt borta från barn, de ser ut som gröna smarties tabletterna

Ska testa båda... innan giljotinen...
  • Knall
    Aniiee skrev 2014-09-04 22:48:08 följande:

Får man lov att bli lite sur på alla duktiga jävlar eller är det förbjudet?

Det är jag så gott som alltid... come.. join the dark side!
  • Knall
    HäckHäxan skrev 2014-09-04 23:03:02 följande:

Låter som en god ide!

Får man aga barn? Grabben skickade en bild på nybakade chokladmuffins förut och skrev; "Haha! Jag, mamma och syrran ska äta dom här och ni får inga!"

Jag är sjuk och borde få ALLA muffins!
  • Knall
    Aniiee skrev 2014-09-04 23:12:59 följande:

Attityden på den här siten gör mig galen.....Men, gud, vad ego de är 

*går och gör varm choklad*

Eller var du redan galen när du registrerade dig?
  • Knall
    HäckHäxan skrev 2014-09-04 23:13:17 följande:

Inne i sitt huvud får man aga dem, ute i irl får man icke aga dem.

Kan nämna att jag har högst levande fantasier i mitt huvud och känner tacksamhet över att mitt barns pappa faktiskt skickat med bullar och annat hit när de bakat

Jag känner att jag har lite mycket likheter med J.D i "Scrubs" ibland.. mina tankar vandrar iväg ganska ofta...
  • Knall

[quote=73932680][quote-nick]Brunhilde skrev 2014-09-04 23:22:31 följande:[/quote-nick]Adu, möt maj på hotellrommet:

[/quote

Dä oer sä! Uätt så de é sao känner du daj kauter!

• Knall
    hännrick skrev 2014-09-05 11:00:08 följande:

Glömde ju tacka för att jag får vara med och surra (jäkla otacksam typ den där hännrick)

Det kanske var överdrivet försiktigt av mig att fråga om lov på det viset, men det är inte helt lätt att komma utifrån som helt ny medlem och försöka kasta sig in ett pågående dravel där åtminstone en del av deltagarna verkar tillhöra forumets mytologiska gudar.

Förresten, en liten gallup-undersökning när jag ändå är igång..

En kille jag känner (eller "känner till" är nog med korrekt) råkade för ett par år sen ut för ett par bögknackare, han blev mer eller mindre ivägsläpad och misshandlad.

Gärningsmännen greps och dömdes och brottsoffret tilldelades 17k kr i skadestånd.

Problemet är att killen lever på ekonomiskt bistånd från socialkontoret det blev knas redan efter rättegången. Domstolen ersatte hans utlägg för resor och dylikt med ca 1000 kr. Socialsekreteraren drog då av samma belopp på kommande månads bistånd, men det var bara början.

Senare kom ersättningen från brottsoffermyndigheten, nästan 17.000 kr, det skadestånd som gärningsmännen dömts att betala. Nu betalar inte socialsekreteraren ut något alls förrän skadeståndspengarna beräknas vara slut.

Vad tycker ni om det här? Ska den som är fattig inte ha rätt till skadestånd om han/hon utsätts för brott?

Jag vet vad jag tycker.

Jag vet att JAG är Gud, men vilka är de andra?

Tycker också att det är helt fel btw...

Och välkommen till dårarna paradis!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!