Inlägg från: Anonym (okejdå) |Visa alla inlägg
  • Anonym (okejdå)

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Jag kan ha drabbats av tantsjukan!
    Känner mig rätt sjuk, står och kokar en balja tomatsås klockan nio på en lördag morgon, för jag lovat avkomman hemlagad pizza ikväll (är inte hemma under dagen).

Det enda lördags nöje jag skulle kunna tänka mig ikväll är att fixa nyckeln till Häckis gamla badhus och ligga där och skvalpa till långt in på natten med tända ljus och bra musik.

Det måste vara första symptomen på tantsjuka!

• Anonym (okejdå)
    Smecker skrev 2014-03-29 09:54:55 följande:

Nej, tantsjuka är når du seriöst överväger att börja prenumerera på Harlequin-böcker. Och/eller funderar på hur 19åringen som jobbar i din lokala livsmedelsaffär skulle reagera om du nöp honom i kinden och frågade om han äger några läderstringtanga.
    Det steget känns rätt långt från tomatsås. Läderstring måste vara sjukt obekvämt för pojkstackarn! Obestämd
  • Anonym (okejdå)
    Schna skrev 2014-03-29 10:03:46 följande:

Men 50 shades går bra eller..?

Jag känner mig som 87, ca. Sitter i min bubbla och myser med stickningen, kokar kaffe till halv tre och glömmer minsann inte kakan till. Skulle bra gärna vilja dra upp kjolen till armhålorna med..
    Gört! Bara för att du kan
  • Anonym (okejdå)
    Schna skrev 2014-03-29 10:32:42 följande:
    Ja! Synd att jag har så korta tuttar till detta.. Obestämd
    Gör dem längre med tyngder. Det finns duktyngder att köpa, himla praktiska till att förlänga tuttar bla.
  • Anonym (okejdå)
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-03-29 11:53:57 följande:
    Jag var en odåga när jag var liten...och nu har det nästan gått över!
    Så ge ungen lite godis från mig, jag vet hur det känns att inte vara omtyckt!
    Men åh, puttedå! *Klappar lite på armen*
  • Anonym (okejdå)
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-03-29 14:16:37 följande:
    Haha...har nog hetare bil än de flesta iaf enligt mitt tycke!Skrattande
    Men inbillar mig att jag nog faktiskt är mer lockande än en plåthög...hoppas jag!{#emotions_dlg.djavulsk}
    Enligt de senaste FL-rönen är kvinnor endast intresserade av männens materiella tillgångar och män kan inte bli kära eller vilja ha något som helst seriöst förhållande, så du är nog irrelevant i sammanhanget och du får nog förlita dig på plåten.
  • Anonym (okejdå)
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-03-29 17:05:05 följande:
    Haha...dåså...hur var när hur?Flört
    Du väljer musiken, jag gör jobbet....
    Morrrr....👹
    Tänk om du måste lyssna på Justin Bäver i all evighet! Att du vågar låta någon annan skötta ett sådant viktigt uppdrag
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!