• Knall

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

HäckHäxan skrev 2014-08-29 13:10:39 följande:

Glöm inte att hålla dig till lite skönt. Mycket skönt är ju sååååå dumt.

Förstår om du gled av stolen där raskt dessutom!

Ja, herrejävlar! Fick ju vattenplaning!
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
  • Knall
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-08-29 13:28:25 följande:

Haha...ja jag som bara har skickat bilder slak! Provar igen...gör er beredda på att bli besudlad av ådriga bilder...här ska ollas i varenda oskyldig lite låda! Har ni tur lägger jag till något i textform så det växer i munnen på er med!

Hos oss med? Hur vig är du?
  • Knall
    HäckHäxan skrev 2014-08-29 13:18:53 följande:

Men allvarligt när jag efter nästan fyra år bestämmer mig för att duschstången skall upp så är fästerna till den till synes spårlöst bort. *suck*

Och jag måste ha original stången uppe först så jag kan kapa min privata till samma mått och ta med den när jag flyttar sen eller jag tyckte det var en god ide.

Kan man föresten köra ett vanligt borr om man borrar mellan kakelplattorna? För jag har lyckats lägga ihop alla borr och har noll koll på vilka som är till betong osv?

På 4 år så har de nog haft tid att gömma sig väl..

Eh... Det sista ska jag inte ens försöka svara på.. *blond*
  • Knall
    Aniiee skrev 2014-08-29 13:33:27 följande:

Jag tror jag lever......

Är du säker? Kolla igen...
  • Knall
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-08-29 13:42:53 följande:

Varenda låda förutom Ruts kommer till det i posten nedan Grymt vig...så vig att jag ska viga livet åt detta med att vara FL-balle...på daglig basis!

Go ahead! Glöm inte att stava dåligt och att inleda konversationer med; "är du kåt?" "Tja! knulla?" Eller; "vill du se en stor härlig kuk?"

• Knall
    Aniiee skrev 2014-08-29 13:43:44 följande:

Hmmm..... *går och kollar*

Fan också! Jag har ingen spegelbild  Jag är officiellt o-död 

Oh! My! God!

Jävligt trist när man ska försöka fixa sminket. ..
  • Knall
    HäckHäxan skrev 2014-08-29 13:43:06 följande:

Stackars mamma. Jobbigt att vänta. Man ställer ju liksom in sig på saker alltså förbereder sig mentalt liksom. Hoppas det går bra iaf.

Det är huvudet där med att hitta balansen på hur mkt och när man kan hjälpa och när man måste bromsa in och se till sig själv också. Skitsvårt tycker jag. Tror det är därför jag så hårt håller fast i min bubbla. Nackdelen är ju att inget kommer in och andra ser en som känslokall fast jag inte är det alls. Svårt att få ihop känslokall och icke empatisk med någon som bryter ihop i soffan och lipar när de visar svältande barn, krig och katastrofer. Kan ju inte ens läsa nyheter i tidningen utan att bli illamående av allt ont som sker. Så jag undviker det så gott jag bara kan.

Hoppas stunden på gymmet går prima trots allt. Jag började rensa i badrummet det borde jag aldrig gjort fan vad skit jag kastat ner i korgarna som absolut inte skall vara där. Har hittat x antal udda strumpor, skruvar, tavelkrok, hammaren ( vilket var bra den letade jag efter i veckan ) värmeljusstake och en väggljusstake och en bok om det svenska åldrandet från 1952

Är ofta tacksam för att jag bor själv och ingen annan lyckas hitta alla de där sakerna jag lägger ifrån mig med tanken jag lägger den där så länge. Räcker gott att kompisarna råkar hitta det ena och det andra ibland haha. En erbjöd sig hjälpa mig gå igenom alla de där kartongerna jag ställt undan med prylar men NÄäääää aldrig att någon får det. Det är lite så jag är rädd för att dö innan jag fått gjort det och anhöriga skall gå igenom de där hahhaha Fan önskar verkligen man fick sväva runt i rummet då och höra vad de säger om allt de hittar både saker och allt jag skrivit

Har iaf lyckats äta en banan till frukost nyss.

Hon hann ju in till sjukhuset och allt.. duschat och tvättat sig med bakteriedödande, fastat sedan 20 kvällen innan osv..

När jag dör så har jag svurit på att bli ett spöke och kolla på när de går igenom mina saker.. allt för att höra de förvånade, be störta och äcklade (?) utrope..

Med tanke på hur opryd jag är så kommer säkert ungarna bli pryda till max...

Jag har fått i mig kaffe och macka...
  • Knall
    HäckHäxan skrev 2014-08-29 14:00:04 följande:

Min teori är att någon annan flyttat på dem. Jag har nämligen förvarat stången i badrummet. Har en vägghylla alltså rundad som sitter ovanför den runda vatten tanken och la stången bakom mina korgar för att alltid veta vart den låg och den låg där. Men jag har ett gäng korgar kvar att gå igenom på översta hyllan med tur ligger de där i min stång är längre än originalet men i värsta fall får jag väl sätta upp den som den är så får min hyresvärd ett extra meningslöst hål i badrummet när jag flyttar.

Hustomten???
  • Knall
    Smecker skrev 2014-08-29 15:22:37 följande:

Jag fick en liknande. Fast den innehöll även ett "mmmmmmm".

Du måste känna dig så utvald... hette han möjligen krillesthlm?
  • Knall
    Smecker skrev 2014-08-29 17:35:51 följande:

Oerhört utvald. Han hade verkligen koll.

Han måste blivit salig av lycka...
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!