Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Jag vill hellre ha en permobil, en trimmad sådan och köra rätt genom folkmassorna medan jag vrålar "Vik hädan slynglar!! "
Jag vill hellre ha en permobil, en trimmad sådan och köra rätt genom folkmassorna medan jag vrålar "Vik hädan slynglar!! "
Träningsvärk from hell.. men gött ändå!
Har börjat med att lyfta vikter med skivstång. . Svårt, tungt, men ack så kul!
Jag och barnens mamma höll på att bryta ihop av skratt när hon nästan trillade av pallen i ett försök att lyfta 3 kg hantel över huvudet..
Tog 18 längder i bassängen med och avslutade med ett dopp i barnpoolen som är 5 grader varmare än motionsbassängen.. Som tur var så var vi endast 3 personer i hela badhuset.
Och allt detta gjorde du idag?
Kan nästan se dig framför mig... hahahahahaaaa!
Trillade hemmagjorda köttbullar idag med kokt potatis, gräddsås och lingon till. Goooooooooooott!
Nu kan ni komma och slicka på mina golv, så rena är de. Ni kan till och med köra in tungan i hörnen om det frestar. Dang! <3
Jag blev djurlös nyligen, för första gången i mitt liv, och har nu sanerat hela lägenheten, beställt nya golv till alla rum samt tapeter i två. Och nya köksluckor.. Planerar även att återgå till den helsvarta garderob jag kunde ha för 20 år sen när jag inte hade vita pälsdjur sist, bara för att jag kan. Vi får se.
Utöver detta har jag ägnat dagen åt att misslyckas infoga bild på en krämig chokladtårta här i tråden. Why?!?
Jag håller på att bli sjuk.. förkyld.. Därför ställer jag mig och gör äppelpaj halv elva på kvällen?
Eftersom det är så himla viktigt för er, uppenbarligen att jag aldrig får veta vad sextet är så okej då, jag ska aldrig bli författare i hela mitt liv för det är tydligen som att gå på ett minfält och inte mycket till hjälp får man. Hur kan det vara så viktigt för er att hålla det här hemligt för mig?
Herrejävlar alltså.
Har nu tömt plånboken och köpt Miss Mustard Seed Paint och Annie Sloan Chalk Paint... Någon kommer gå bananas på sina möbler och prydnadssaker...
Låter kul!