Sex och dravel tråden, hämningslöst!
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Superquinnan har just satt igång mat, ytterligare en maskin tvätt och sytt igen hål i lillfias onepiece...
Har dessutom träffat en fyramånaders tax/ chiuaua valp! Vill ha!! Så jävla söt!
6-åringen har brutit ihop helt för ett spel som inte funkar och jag orkar inte curla honom ikväll. Är det okej om jag dricker upp det där vinet, Häckis?
Grillchips och Fanta Väl bra och nyttig middag?
Jo jag har slutat röka igen. Kände bara att nä fan nu får det vara bra. Visserligen bara två dagar som helt rökfri men det känns rätt lugnt. Har ju umgåtts med rökare hela bägge dagarna utan minsta problem. Dagen innan jag bröt helt så tog jag fyra cigg av kompisen så det var ju inte mkt röka där heller så att säga.
På tal om matintag så har jag nog slagit lite rekord idag. Tre såna på bilden, varav den tredje äter jag nu, en banan, 6-8 koppar kaffe, en dumlemuffin och två nävar chips och två glas vin. Tror faktiskt jag fått i mig kalorier nog för att hålla min hjärna och mina inre organ igång. Tre bars är 474 kcal vad de andra blir vet jag icke men jag lär ha passerat 1000 kcal idag ( kcal är väl kalorier? )