-
Det är ju inte fel det heller var sak har sin charm.Brunhilde skrev 2014-05-09 20:04:13 följande:Passar det inte bättre med ljuva flöjttoner och lite porlande vatten?
-
Haha haha kanske är jag en förkläd magica de hex och suktar efter din lyckopeng.DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-09 20:13:22 följande:Hexa....asg...ööööl häxa för helvete
-
Visst är det så. Skönt att kunna förstå varför det varit som det varit i historien, inte för att det rättfärdigar de dumheter jag gjort. Men det förklarar iaf för mig varför jag är snart men ändå har svårt att få till saker. Att det inte handlar om lathet som tex min mamma verkar gilla att trycka i halsen på mig då och då. För hon har ju verkligen koll på mitt liv 70 mil bort eller inte.Brunhilde skrev 2014-05-09 20:45:22 följande:Låter som en bra idé. Vila när du kan. Jag antar att diagnoserna är en lättnad att få samtidigt som det måste vara ett ok att bära. Hur det nu är så har du alla möjligheter att förstå varför, underlätta för dig själv och be om / få hjälp.
Rayland Baxter ? The Cold Easy Life of a Loner
Inte bästa sångaren eller musikern, men han kan förmedla en känsla.
Nu måste jag mer låta det landa, ta in det, förstå och framför allt acceptera skiten och lära mig och hitta verktyg. Fördelen som jag ser det är att jag har rätt jäkla bra koll på mina svagheter ( som jag avskyr hehe ) men ändå medvetenhet är bra och oavsett så är jag ju jag alltid, det var jag innan diagnoserna och det är jag ju nu med, same samma shit, take it or leave it liksom
Underbar låt <3 spelade Ben Howard förut hos kompisen och en gemensam vän som var där utbrister. Fan vad bra, riktig musik. Varför tjänar folk som Justin Bieber och Mirus ( stavas?? Hon wrecking ball tjejen ) så mkt och är så kända och inte en sån här person. Gissar att hon tyckte han var bra. Tänkte att hon borde kika i musiktråden på all underbar och fantastisk musik som delas där. Det är en tråd som förgyller mitt liv -
Redigt!!! Jag dricker vin, lyssnar på musik och tvättmaskinen. Svär över min dammsugare vars munstycke hyvlar golvet när man dammsuger. Såklart en Bosch med special fäste på munstycke biten så man kan inte köpa nått universalrör och sätta på *suck*Knall skrev 2014-05-09 20:47:24 följande:
Superquinnan har just satt igång mat, ytterligare en maskin tvätt och sytt igen hål i lillfias onepiece...
Har dessutom träffat en fyramånaders tax/ chiuaua valp! Vill ha!! Så jävla söt!
Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
Har iaf fått dammsugat, haft ute den mutanterade monster kaninen en stund, rastat hund och beslutat mig för att ignorera disken -
Drick min vän. Knäpp med fingrarna när du vill ha påfyllning så ordnar jag det.Schna skrev 2014-05-09 20:51:36 följande:
6-åringen har brutit ihop helt för ett spel som inte funkar och jag orkar inte curla honom ikväll. Är det okej om jag dricker upp det där vinet, Häckis?
It takes a fool to remain sane -
Nä det är ordning på oss!!! hahaha vågar inte räkna efter de där zombie dagarna man haft. Men de har vart värt det nästan jämt!Brunhilde skrev 2014-05-09 21:08:48 följande:För att återkoppla till musiken... Inte alla som har så fantastiskt bra smak som en handfull av oss
Musiktråden har varit en räddning många gånger och i ett fåtal ett fördärv. Hur många gånger har man inte glömt bort tiden och varit mer död än levande dagen efter...
Rayland Baxter ? Bad Things
Förpestar mest den här tråden med mina trudelutter, tur att det är frivilligt att klicka på länkarna
Skön låt. Yeah! Inget förpestande, förgyllande på hög nivå ju. -
Absolut!!!! *skål*Anonym (cem) skrev 2014-05-09 21:12:16 följande:
Grillchips och Fanta Väl bra och nyttig middag?
-
Jo jag har slutat röka igen. Kände bara att nä fan nu får det vara bra. Visserligen bara två dagar som helt rökfri men det känns rätt lugnt. Har ju umgåtts med rökare hela bägge dagarna utan minsta problem. Dagen innan jag bröt helt så tog jag fyra cigg av kompisen så det var ju inte mkt röka där heller så att säga.
-
Bag in Box babe and its all yours <3Schna skrev 2014-05-09 21:38:16 följande:
Åh, inte ska du behöva slita så.. Ge mig hela flaskan direkt bara. Kanske en lustig liten dans efter halva den med, men sen är jag jättenöjdIt takes a fool to remain sane -
På tal om matintag så har jag nog slagit lite rekord idag. Tre såna på bilden, varav den tredje äter jag nu, en banan, 6-8 koppar kaffe, en dumlemuffin och två nävar chips och två glas vin. Tror faktiskt jag fått i mig kalorier nog för att hålla min hjärna och mina inre organ igång. Tre bars är 474 kcal vad de andra blir vet jag icke men jag lär ha passerat 1000 kcal idag ( kcal är väl kalorier? )