• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Anonym (cem) skrev 2014-05-22 21:13:36 följande:

Barnet fastnar samtidigt som han få hjärtstillestånd. En BM få tag i em hand barnet slits ut (utan krysvärk) min sambo plus en läkare får hålla fast mina ben samtidigt en BM hoppar på min mage och jag få en Black out!
    Ouch!
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-05-22 21:18:56 följande:
    Hur ser du det?
    Lite som facerape, men värre för du kan inte ta bort skiten.
    "Någon" har skrivit som anonym i den här tråden...... någon som inte är jag....

Det gör inget, det finns bara två kandidater och de lånar mitt konto stup i kvarten för att de är för lata för att skapa egna. Och de skriver alltid anonymt.....
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee

Soppa är för övrigt jäkligt bra att banta på. Och cytostatika....

• Aniiee
    Jaded skrev 2014-05-22 21:30:47 följande:
    Men iallafall. Konsten att slippa granne med odiagnosticerat mun-diarré-syndrom. Svara endast "mmhm aha" på samtlig information kring bensinstationer från 80-talet. Slutligen går han hem.
    Lol.

Jag hade en sån granne förut...... Lustigt nog slutade han prata med mig efter att han hörde mig prata i telefon.... Don't know what happened.....
  • Aniiee

ÄR det någon i den här tråden som har lust att förbarma sig över mig och peta ihop en kultur/civilisation som jag kan förlägga en story i? Jag har så slut på idéer att det känns som min hjärna har flyttat hemmifrån..... Då blir det ju ingen yaoi skriven.....

• Aniiee
    Jaded skrev 2014-05-22 21:37:35 följande:

smile2.gif
    Han är ju trevlig och så men när jag sitter här ihopsjunken över min telefon, suger på min cola och luktar kaviar kanske man kan få vara ifred.
    Cola och kaviar låter inte som någon vidare combo.... =P
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-05-22 21:38:06 följande:
    Se till att bli av med din anonymitet då. Det är faktiskt inte alls svårt. Posta en länk eller bild med något lätt opassande och vips, så är den borta. *tipsar*
    Äh, de får..... det är inte som att lånar mitt konto för att trolla och ha sig. Fast det är ju kul om de frågar först.....
    Brunhilde skrev 2014-05-22 21:40:50 följande:
    Älskar soppa, fast bara de jag lagar själv. Lite bortskämd på den fronten. Det sista hoppar jag nog så länge jag kan.
    Soppa är gott! Så här års blir det en del gurksoppa och avokadosoppa och sånt. Hatar denna värme.....

Det sista tycker jag du hoppar tills du kilar vidare av ålderdom. Så det så!
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-05-22 21:50:07 följande:
    Du er inviteret til det danske rige for smagsprøver af vores eminente semlor.
    Vackert språk, det där....Jag gillar danska.
  • Aniiee
    Schna skrev 2014-05-22 22:17:33 följande:
    Huh? smile9.gif
    Ungefär så, ja.....
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-05-22 22:19:20 följande:
    Jag tycker deras skriftspråk är vackert. Talad danska, hm, tveksamt faktiskt.
    Ja, jo, det kan jag ju hålla med om.....
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!