• J  a d e d

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Anonym (Grottis) skrev 2014-04-08 21:29:28 följande:
    Tat lugnt...
    Tänk på vågorna havet skummet trutar och måsar.
    En solnedgång, en brygga, ost och kex och en flaska gott!{#emotions_dlg.flower}
    Mkej...
    HäckHäxan skrev 2014-04-08 21:31:41 följande:
    Ja något där jag blir något rakt av och där det finns jobb. Så jag tänker helt praktiskt här, jag vill jobba och därmed får jag anpassa eventuell utbildning mot den arbetsmarknad som finns, så tänker jag. Vad jag själsligt vill syssla med skiter jag högaktningsfullt i. De får jag göra när jag är pensionär eller i mitt nästa liv.

Så något som ger mig en yrkesutbildning helt enkelt. Inget flumläsande eller dravel. Nytta, något nyttigt. Sen när jag är klar kan jag ta hela den faktorn med storm
    Är inne på samma tankar (fortfarrrrande). Har du talat med en studievägledare? Kollat deras prognoser? Kollat på yrkeshögskola?

• J  a d e d
    HäckHäxan skrev 2014-04-08 21:44:38 följande:
    haha du hänger i för ytliga trådar babe

Hade du haft sinne för musik så hade du vetat *himlar med ögonen rullar dem åt vänster ( de ser coolare ut än höger) * Drömmer

Fast jag brukade kalla honom Herr Hedenhös hahahah

Kallades förövrigt för Flisa när jag var lite, det är så mitt namn kom till faktiskt. Så jag kan tacka författaren till Familjen Hedenhös för mitt tilltalsnamn. Eller nej egentligen författaren till serietidningen Lisa och Sluggo, min morbror ville jag skulle heta Lisa för hans hund hette sluggo ( fråga mig inte om logiken där för jag har inte hittat den på 34 år ) Mammas kompis hörde fel och hörde Flisa, så hon kallade mig för Flisa efter det och det kunde jag inte säga, så jag sa en egen variant och det är idag mitt namn.

Fan vad omständlig jag är hahaha
    Wuuut, insinuerar du att jag inte har sinne för musik? Vadå, bara för att jag länkar till Britney Spears när jag är i låt-tråden?

Jag undrar hur en fika med dig skulle fungera. Alltså, hinner du ta några klunkar kaffe mellan orden eller hur fungerar det?
  • J  a d e d
    HäckHäxan skrev 2014-04-08 21:57:48 följande:
    Dumt att överge sina tankar

Nej inte kollat. Har ju tänkt ett tag, men ville vänta med att dra i trådar tills utredningen började få ett slut och nu är det vad jag förstått bara två möten kvar ( hoppas jag det har ju ändrats innan ) förra mötet skulle ju vara det sista så Obestämd

Måste ändå ringa lärcentrum och få ut mina betyg, för de har jag nog förlagt på ett säkert ställe! Säkra ställen är jag jävligt bra på. De är därför jag har så mycket dubbelt och trippelt av saker och ting. Ja menar tre borrmaskiner, hallå!! Måste ju kunna be om ett möte då och snacka om sånt då, för jag måste också lära mig hur tusan betygen ligger med det nya systemet, har försökt kolla online men det är kinesiska för min del då, tålamodets trytande gör att jag lägger ner det med en gång. Vill ju även göra om högskoleprovet. Så min sommarhobby skall vara att plugga gamla högskoleprov så min hjärna får jobba lite och användas till annat än att läsa barnsagor, se på barnfilm, diskutera sexåringens tankar ( mycket kloka sådana får jag tillägga ) men ja du hajjar, hjärngympa helt enkelt.

Inte kollat yrkeshögskola, det borde jag ju gjort *retarded*
    Yrkeshögskola är mycket bra. Mycket bra. *understryker*
    Jag har läst ett helt halvt program på ett sådant, tänkte väl läsa ett helt nästa gång. Drömmer
  • J  a d e d
    HäckHäxan skrev 2014-04-08 22:07:54 följande:
    You are toxic  

Jag dricker ofta kallt kaffe, svar nog? Cool

Psst fast egentligen beror det på att jag förlägger min mugg eller glömmer av att dricka om jag gör annat samtidigt.

OCh jo i ärlighetens namn så babblar jag som fan irl men kaffe får jag alltid i mig.
    Finns ju säkert ett vettigt skäl till varför jag beskrivs som en naturkraft av min bästis.....
    Pure poison Drömmer

Hahah, ja men det besvarar frågan, definitivt. Men jag är bara fascinerad, troligen för att jag själv är så introvert.
    HäckHäxan skrev 2014-04-08 22:09:07 följande:
    Ett helt halvt minsann

Nå vi får satsa på ett helt helt bägge två då! *skriver under dealen i blod*
    Yep! *spottar i näven*

• J  a d e d
    HäckHäxan skrev 2014-04-08 22:57:18 följande:
    Ahh kallt kaffe eller te är en lyx och ljumna fd kalla drycker också, i see........

Jag gillar gift! De får mig att känna mig levande helt enkelt Död

*tar fram en näsduk och skakar tass*
    Jag känner att vi borde fika någon gång, tror starkt på kombinationen här då jag är en synnerligen duktig lyssnare Drömmer

• J  a d e d
    MrMom skrev 2014-04-09 00:52:36 följande:
    En sådan har jag.... *viftar för fullt med den*   SkrattandeTungan ute....ja, inte i munnen då alltså.
    Är ditt kik-namn Jocke70 alltså?
  • J  a d e d
    MrMom skrev 2014-04-09 00:55:45 följande:
    Nä... Jokke70
    Ahhh. Bra. Tack.
  • J  a d e d
    HäckHäxan skrev 2014-04-09 01:06:17 följande:
    Hade faktiskt gillat att fika oavsett om vi milt och lugn mumlade hål i varandras huvud, kanske inte så troligt.. Jag har svårt att se just ordet mild i kombination med varken din eller min personlighet.... 

Hahaha tänker jag ta som en komplimang.
  • J  a d e d
    HäckHäxan skrev 2014-04-09 01:13:26 följande:
    Gör du helt rätt i! 

Nattinatt!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!