Inlägg från: DJÄVULENS HÖGRA HAND |Visa alla inlägg
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

shivas skrev 2014-04-01 09:55:33 följande:
    Är man inte rökare längre om man hinner både onanera och duscha på morgonen innan man tänker på cigg?

Rökfri i 16 dagar nu.
    Haha...Skrattande
    Vet iaf vad du är...en pervers snuskhummer...Drömmer
    Tvätta händerna!Hjärta
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    shivas skrev 2014-04-01 10:05:53 följande:
    Är du inte lite väl pryd om du tycker det är så perverst att onanera? Tungan ute

Och jag tvättade faktiskt händerna i duschen, tro det eller ej. Flört
    Haha...kanske är jävligt pryd som en söt liten gris och rodnar av det minsta lilla! 🐷
    Eller så är jag totalt skoningslös...och låter det krypas...gny...skaka av kåthet innan jag ger något...och njuter av varenda sekund där jag ser vederbörande suktar efter hårda centimeter och hårda tag i totalt underläge. 😁
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Anonym (cem) skrev 2014-04-01 10:33:35 följande:

Nej han sover väldigt bra för att vara exakt två veckor idag, 4-6timmar första omgången på nätterna. Sen rykte jag in och jobba några timmar idag , så vart inget latade för mig idag.
    Se där...
    Får gratulera till nytillskottet! 💐
    Ja då är du då ingen lat rackare heller! ☺

Somliga har verkligen tur...😴 mina var lika jobbiga som jag själv kan vara ibland, rätt åt mig! 😲
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    shivas skrev 2014-04-01 10:43:08 följande:
    Sådär kan du ju inte hålla på när folk försöker jobba. FlörtOskyldig
    Synd annars hade jag fortsatt! 😆
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Knall skrev 2014-04-01 11:58:05 följande:
    Att vara hurtig och nyttig lönar sig inte alla gånger. Fy tusan vad jag rosslar, hostar och mår idag!????????????
    Piper i bröstet vid minsta ansträngning, tänderna värker och huvudet snurrar om jag står upp mer än 2 minuter.. Jippie..????

En fråga.,
    Det är 1;a april och tidningarna ska försöka luras.. Varför kan de inte göra seriösa försök än; "Reinfeldt ska bli staty" och varför ska de avslöja vilka skämten är direkt i en egen artikel i tidningen innan dagen är slut?
    *Lättirriterad, sjuk och uttråkad*????
    Jävlar...passa pumpen...💜

Hoppas du kryar på dig! 🎀🎊
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Schna skrev 2014-04-01 12:35:25 följande:
    Åh, jag är dyngförkyld och alla bara ringer och vill mig saker. Arghhhh. Någon som kan bära ner mitt bilbatteri, koppla in det och göra 37 ärenden åt mig?

Och där spydde katten, sweet. Solig
    Hade jag inte jobbat och varit upptagen så hade jag faktiskt gjort det!{#emotions_dlg.flower}

Du får krya på dig du med!{#emotions_dlg.flower}
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Schna skrev 2014-04-01 20:35:04 följande:

Så väldigt snällt av dig!

Jag skruvade i alla fall fast batteriet så det slog blixtrar om det, sen blev det en heldag fylld med ärenden och nu kom jag ä n t l i g e n hem. Uh.
    Bra jobbat! 👍
    Vet inte varför...
    Men blev att tänka på "Blixtar och dunder, magiska under"
    😆

En annan gång kanske jag kan hjälpa en någon kvinna i nöd, eller åtminstone få mig att tro hon är det så jag får glänsa lite!😁

Skön chaffis...lättlurad haha...hoppas du törs åka buss flera gånger iaf😝
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    gilmore skrev 2014-04-02 18:17:35 följande:
    Jag är tillbaka!

Du har varit saknad! 🌈🐎
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Anonym (Nykär) skrev 2014-04-02 21:35:46 följande:
    Jag har precis träffat världens bästa man och mitt ex (dotterns pappa) skriver på min logg på FB och erbjuder mig massage. Hm, knivigt läge.. Vill inte snäsa exet av respekt för honom och inte vara tillmötesgående av respekt för min nya.
    Solklart tycker jag. Men vad vet jag?Skrattande
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!