Inlägg från: Anonym (cem) |Visa alla inlägg
  • Anonym (cem)

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Puh hur orka ni föräldrar Som åker kollektivt med eran barn åka nästan dagligen? Jag åker idag och det är ju meckit och trångt.

• Anonym (cem)

Puh hur orka ni föräldrar Som åker kollektivt med eran barn åka nästan dagligen? Jag åker idag och det är ju meckit och trångt.

• Anonym (cem)
    Fjäril Vingad skrev 2014-04-22 08:31:25 följande:
    Vi hade aldrig något alternativ, så det var bara att gilla läget.

Jobbigt till tusen är det speciellt om man ska hålla på och byta och så.
  • Anonym (cem)
    Brunhilde skrev 2014-04-22 17:51:55 följande:
    Du är bortskämd! På min tid då var alla tvungna att åka kommunalt minst fem gånger per dag och det var inte lätt, med alla barnvagnar och tjutande ungar (för att inte tala om arga mammor), så blev det så fullt att vi var tvungna att turas om att putta på bussen/tåget och bensinen var ransonerad!

Pft! Lattemorsor vill bara glida, annat var det förr!

Visst åkte min mamma med oss fram och tillbaks på bussar och spårvagnar. Men jag har tills för 4 veckor sen bott där vi hade typ 2-3 bussavgångar Per Dag så jag har helt enkelt inte åkt så mycket kollektivt.

Bortskämd lattemorsa är nog egentligen långt ifrån vad jag är
  • Anonym (cem)
    Fjäril Vingad skrev 2014-04-23 09:57:49 följande:
    Haha, nä, det är inte riktigt du va!
    Nä låter ju inte precis som jag
  • Anonym (cem)
    Brunhilde skrev 2014-04-23 18:36:07 följande:
    Jag vet {#emotions_dlg.flower} Hade du varit en lattesörplande blingmorsa hade jag nog inte skrivit så riktigt
    PS. Ransoneringstiderna var precis över precis innan jag blev förälder DS
    Solig
  • Anonym (cem)
    Knall skrev 2014-04-24 00:04:16 följande:

Åh!! DET hade varit gott!

Jag fick äntligen duscha..!

När vattnet nådde skavsåret på vänster häl så höll jag på att vråla rakt ut.. Det flimmrade verkligen framför ögonen där ett par sekunder..
    Någon som har en bra huskur?
    Kleta på lite flytande honung?
  • Anonym (cem)

Lättnaden är enorm Lillemans hjärtklaffar såg bra ut den ena hade växt igen bra och den andra såg bra så vi behöver inte åka på ekg och ultraljud nu under sommaren utan nästa besök blir i augusti.

• Anonym (cem)
    Fjäril Vingad skrev 2014-04-25 16:00:24 följande:
    Åå, vad skönt!! *hjärta*

Superskönt!!!

Nu kan jag slappna av lite och njuta av bebisen!
  • Anonym (cem)
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-25 16:08:05 följande:
    Hallå cement!

Härligt att höra...antar att det där gjorde din helg även så att det räcker några år framöver.

Sjuka barn är något som verkligen berör en djupt...jobbigt att både se och höra hur det är ibland är för vissa, man tänker själv hur stressad man skulle vara om det var ens egna det gällde..

Så du får en lyckokram av mig...

Kram på dig!

Hello djävulen!

Oftast så ha man själv rätt så bra om man jämnflr med dom som har det sämre.

Nu ska jag försöka ordna upp lite saker på jobbet utan att behöva åka dit med en liten febrig kille och i stället njuta av dag nummer 10 på min föräldraledighet och käka lite gott med sambon!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!