• gilmore

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-05 18:17:30 följande:
    Grattis!Hjärta
    Får vi se nakenbilder på dig nu?{#emotions_dlg.djavulsk}
    Pfft, never. Vad tror du om mig? Drömmer
    Fjäril Vingad skrev 2014-04-05 18:20:18 följande:
    Gilmore: Naaajs! Hoppas resultatet kommer snart så du kan skryta riktigt ordentligt!
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-05 18:21:21 följande:
    lalalalalalalalalalalala
    Grattis till poängen
    Om 4 veckor får jag mitt resultat och jävlar vad jag ska skryta över mitt resultat efter nästan ingen sömn Solig
    Det här måste firas!

• gilmore

Åh hejsan bara vilket firande det blev igår. Jag var full, fick hångla och även ligga Skål

• gilmore
    HäckHäxan skrev 2014-04-06 20:16:25 följande:
    Åhh wunderbart!!!

Med nån känd eller hittade du en alldeles ny stjärna? Solig
    Det var han jag inte gick hem med förra gången, kära nån vad han var bra på att hångla Solig
    Han bodde tydligen väldigt nära min kompis (aka han jag sov hos förra gången) så jag gick hem till honom när jag for från första killen. Obs inget liggande där utan vi låg bara halvdöda i sängen och pratade.
  • gilmore
    Fjäril Vingad skrev 2014-04-06 20:27:31 följande:
    Lalalalalaaaaaaaaa (vill inte höra)

(Fast jag är glad för din skull! *hjärta*
    Hehehe
    Ja men det var kul! Hjärta
  • gilmore
    Knall skrev 2014-04-06 21:07:35 följande:
    Way to go!
    HäckHäxan skrev 2014-04-06 21:07:19 följande:
    Låter som en bra natt *avundsjuk*

Fan saknar att sova ihop. Rimmar illa med att jag brukar avsky att knö och slåss om täcken och blir för varm ( är ett element ) Ligga en halv natt och prata är rätt mysigt tycker jag, nå iaf med någon man tycker om och trivs med, annars kan det ju kvitta.
    Hehehe
    Jag var hos första killen fram till lunch ungefär, sen var jag hos min kompis till efter sex. Kompisen är härligare att mysa och sova med iaf. Alltså jag har så mycket att skriva egentligen men kan inte göra det här för en vet aldrig vem som läser så jag får hålla det inom mig Cool
  • gilmore
    Knall skrev 2014-04-06 21:25:13 följande:
    Tease!
    Haha nä men det hade varit skönt med en låst tråd med sköjsiga och kloka människor där inte vem-som-helst kan läsa och följa i smyg så det inte gör något att kasta ur sig det som behövs få ut samt få råd och olika synvinklar utan att behöva starta trådar osv osv Drömmer
    HäckHäxan skrev 2014-04-06 22:34:48 följande:
    Mysigt! Älskade ligga och sova och kramas med min bästa vän när han bodde här. Var som en trygg björnfamn där världen inte kom åt mig, en av de få personer vars famn jag verkligen kunnat slappna av i helt och sova ihop med med kroppskontaklt. Tror det beror på att han trots sitt hiskeliga humör och allsköns adhd ryck utstrålar lugn och trygghet för de som känner honom och är viktiga för just honom.

Inbox!!! ????? !!!!
    Ja jag måste nog rådfråga min kära fruga om vissa saker. Ibland blir jag lite tokig på mig själv!

• gilmore
    HäckHäxan skrev 2014-04-06 23:00:38 följande:
    Bara att hojta Kan inte lova att alla råd är bra, men de är iaf välmenande! Hjärta
    Jag håller på att plita ihop något nu, kan inte lova att det blir förståeligt. Tack! Kyss
  • gilmore
    HäckHäxan skrev 2014-04-06 23:19:41 följande:
    Tror nog jag lyckas sortera ut det.
    Tror just jag slog rekord i längsta meddelandet. Jag ber om ursäkt Skål Oskyldig
  • gilmore

Okej jag har träningsvärk, det är så pass sällan jag ligger att jag får det efteråt.

• gilmore
    Fjäril Vingad skrev 2014-04-07 12:04:48 följande:
    Fast sån träningsvärk är ju najs. Drömmer
    Så sant kära du, så sant Skål
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!