• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2014-08-29 22:19:44 följande:
    Särskilt när hundarna ska använda hantlarna och kinectet?
    Hantlarna använder de inte, men de tycker att det är jätteroligt när matte sätter på kinektet och vill gärna vara ivä.... jag menar... vara med. Solig
    What is the point of being alive if you don't at least try to do something remarkable?
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-08-29 22:35:04 följande:
    Ungefär som när man gör plankan i källaren och katten lägger sig på ens rygg?
    Ja precis. Bara det att mina hundar väger 5, 25 och 27 kg.......
    What is the point of being alive if you don't at least try to do something remarkable?
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-08-29 23:19:15 följande:
    Jag håller inte med om vampyrerna, men annars.... (Vampyrer för mig är Bela Lugosi, Christopher Lee, Jonathan Frid och andra charmörer. Vampyrer är inte fysiska monster för mig.)
  • Aniiee

RIP Brasse Brännström!

• Aniiee
    gilmore skrev 2014-08-29 23:42:03 följande:
    I vilken film ser zombies ut så där?
    I princip alla Zombiefilmer mellan -65 och -90....
  • Aniiee
    gilmore skrev 2014-08-29 23:59:51 följande:
    Jag menar "now"-bilden, har aldrig sett en zombie som inte är äcklig.
    Knall skrev 2014-08-29 23:48:25 följande:
    Warm bodies..
    Vad lamt. Var tvungen att googla, en romantisk zombiefilm.. Alltså. Haha!

Jaha. Jag är så van vid att diskutera zombiefilmer med sånna som aldrig sett en film äldre än anno 2005...... Sorry Solig
  • Aniiee
    lille Birger skrev 2014-08-30 00:02:20 följande:

Jag har kommit på att jag skulle behöva äta mer persilja och vitlök för immunförsvaret, men jag tycker att de är för starka i smaken för att bara äta som de är.

Har någon något bra tips på vad jag kan kombinera de med för att det inte ska bli så stark smak?

En sak är säker: Jag ska INTE svara på den =P
  • Aniiee
    HäckHäxan skrev 2014-08-30 00:07:29 följande:
    Jag tycker nog du skall börja yoga med alla djuren i samma rum OCH glöm inte be någon filma det!
    Nja, yoga (japansk, som jag har med mig sen skolan) är de inte intresserade av. Då ligger de bara och sover bredvid. Det är roligare att vara med när matte hoppar och dansar och har sig.
  • Aniiee
    lille Birger skrev 2014-08-30 00:22:04 följande:
    JAg vill få bättre immunförsvar i förebyggande syfte!
    Aniiee skrev 2014-08-30 00:10:33 följande:
    En sak är säker: Jag ska INTE svara på den =P
    Jag behöver absolut INTE äta både vitlöken och persiljan på samma gång, utan jag kan äta dem separat. Behöver bara något som spär ut smakerna så det inte blir för starkt.

Jag menade att jag älskar vitlök och persilja och äter bådadera rått, står det 2 vitlöksklyftor i ett recept så tar jag 6, så att få mildare finns inte i min sinnevärld Solig
  • Aniiee

Nej, jag ska ta och klistra ihop Ned Starks historia innan jag går och lägger mig.

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!