Inlägg från: Fjäril Vingad |Visa alla inlägg
  • Fjäril Vingad

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Schna skrev 2014-11-19 12:07:28 följande:

Tänkte bara meddela att jag måste djuuupfokusera på mina studier här någon vecka framöver eller så. Eftersom min karaktär är sådär så stänger jag helt sonika av mitt konto medan jag gör detta smile2.gif

Take care, bye bye then. smile6.gif

Plugga på och kom snart tillbaka!
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2014-11-20 20:02:10 följande:
    Då är det nog inte magsjuka, möjligtvis matförgiftning om korven är dålig.
    Ewwww!!!
  • Fjäril Vingad
    Schna skrev 2014-11-21 15:30:24 följande:
    LaChica skrev 2014-11-19 16:36:15 följande:Lycka till med pluggandet och kom tillbaka snart
    Det gick jävligt snabbt kan jag sägaDrömmer Efter 4 timmars klarvakenhet under natten som följde så gav jag upp. Jag får helt enkelt se till att ha disciplin på vardagarna smile8.gif

Know the feeling...!

Du fixar det där, på något sätt.
  • Fjäril Vingad
    Knall skrev 2014-11-21 23:19:41 följande:

Tips på bra, erotiska, eggande gifar på tumblr t.ex..? smile9.gif

Tänkte småretas lite med mannen efter en vecka av ofrivilligt celibat.. smile2.gif

Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
    Har några tumbllänkar åt dig om du vill ha... Bläddrar du lite så hittar du massor med heta giffar... :-P
  • Fjäril Vingad
    Knall skrev 2014-11-21 23:28:41 följande:
    Gimme'!!! smile2.gif
    Du hittar länkarna du-vet-var...
  • Fjäril Vingad
    Knall skrev 2014-11-21 23:28:41 följande:
    Gimme'!!! smile2.gif
    Dreglat färdigt än...?
  • Fjäril Vingad
    Schna skrev 2014-11-22 11:36:22 följande:
    Disciplinen eller sömnen? smile9.gif

Jag har sömnisar att hämta ut på apoteket, men jag är för trött för att åka dit smile2.gif Disciplinen är det värre med, det tåget gick nog i lågstadiet, men jag pysslar med något väldigt roligt så det löser sig ändå.
    Brunhilde skrev 2014-11-21 15:32:23 följande:

Disciplin är överskattat, du får helt enkelt vara lite mer kreativ istället

Åh, ja. Hade jag inte varit kreativ hade det varit ute med mig för längesen.. smile6.gif
    Hah, allt!

Sömn är överskattat. Typ... Säger jag som sover som en kratta och vägrar ta sömntabletterna läkaren skrev ut...
  • Fjäril Vingad
    Schna skrev 2014-11-22 12:10:03 följande:
    Ja, så är det här med. Är väldigt restriktiv med dylika preparat, lite väl mycket kanske. Fick propavan utskrivet i somras och provade en tablett och blev zombie. Man skulle kunna säga att jag sov på den en vecka.. smile9.gif Fördelen med den är tydligen att den inte är beroendeframkallande, vilket jag förstår till fullo efter min upplevelse där. Nu fick jag en insomningstablett istället men den är tydligen beroendeframkallande, så jag drar lite på det. Om jag sover med min bättre hälft o dyl så hamnar jag i djup medvetslöshet 8 timmar per dygn och efter en vecka är jag i fas igen. Mycket skonsam metod! Jag tror att jag kan leva rätt länge på den.

Jag är ju rätt övertygad om vad som orsakar sömnsvårigheterna och jag får hela tiden för mig den här befängda idén om att det är bättre att ändra dessa än att trycka i mig preparat, men sen gör jag ju inte direkt något åt dessa. Såatte.. Ja. smile6.gif
    När jag har sällskap i sängen sover jag mycket bättre...
  • Fjäril Vingad
    Schna skrev 2014-11-22 12:32:47 följande:
    Sedär! Jag tror att det kan vara rätt effektivt i många fall.. smile9.gif

Samt petitesser som frisk luft, motion dagtid, mindre skärmtid och diverse andra trista faktorer som ingen egentligen vill höra.
    Sex.

Typ så. Jupp.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!