Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Fjäril Vingad skrev 2014-05-06 20:43:14 följande:
    Häckis: Du är fr o m nu min sons nya idol! smile2.gif Han ääääääälskar Sonic!
    Åhh han borde få lira på min gamla hederliga antika sega då
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (cem) skrev 2014-05-06 20:47:22 följande:

Hej du!
    Idag känner jag mig inte allt för levande! Trött Och sliten, har redan lagt mig i sängen och ska försöka sova några timmar.
    Hoppas du får sova babe <3
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-05-06 20:54:45 följande:

Ett par svarta pumps? smile2.gif

Wohoo!! Kör!! Tycker att min man kunde servera mig frukost på sängen iförd enbart förkläde någon morgon..

Men ja... Jag har "serverat" honom mat naken. .. Men vi kom aldrig så långt som till maten.. smile2.gif

Haha!! Vi kan ta lite r&c till det så blir det än mer kul! smile2.gif
    Åhh jag hade varit glad och tacksam för att bli serverad något alls av en man när jag ligger i sängen hahahah Fast jag har fått frukost på sängen av en man en gång, men det var inte i min säng han hade spenderat natten utan i tjejens som jag bodde ihop med Han tyckte synd om mig som fått ehh vara åhörare hela helgen typ och gav mig kaffe och macka på sängen, så sött, rostade med ost och paprika på. Kompisen muttrade surt från köket att vaaa fan jag får aldrig nått sånt Nä vi hade så jävla kul ihop, saknar henne som fan verkligen, i oktober har hon varit död i 10 år och i mitt hjärta lever hon ännu och jag saknar henne så otroligt mycket Hjärta Världens bästa, knäppaste och suraste, uppkäftiga jävla Tessan Hjärta

Hon är den enda jag känner som försökt ragga upp tre bögar på samma kväll på samma krog, noll sensor, jag och min killkompis skrattade ihjäl oss när hon spanade in sista killen och min vän B sa visst kör på bara Tessan, men bara så du vet så är det min pojkvän, varpå hon utbrister är hela jävla KK fullt med bögar idag högt som fan var många ögon på oss Diskret NOT!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (cem) skrev 2014-05-06 20:56:02 följande:

Jag har bara några "jag ska bara " innan jag kan sova.
    hehe vet hur det är med dom där, sussa gott när du väl tumlar in då *kram*
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    ErnstHugo skrev 2014-05-06 21:11:01 följande:
    Läste en frisk tolkning på en dejtingsida av känd kliché - Carpe Rectum!
    hahahahah fånga röven ????
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-05-06 21:29:48 följande:
    [ smile2.gif te=73173394][quote-nick]HäckHäxan skrev 2014-05-06 21:11:54 följande:[/quote-nick]Åhh jag hade varit glad och tacksam för att bli serverad något alls av en man när jag ligger i sängen hahahah Fast jag har fått frukost på sängen av en man en gång, men det var inte i min säng han hade spenderat natten utan i tjejens som jag bodde ihop med Han tyckte synd om mig som fått ehh vara åhörare hela helgen typ och gav mig kaffe och macka på sängen, så sött, rostade med ost och paprika på. Kompisen muttrade surt från köket att vaaa fan jag får aldrig nått sånt Nä vi hade så jävla kul ihop, saknar henne som fan verkligen, i oktober har hon varit död i 10 år och i mitt hjärta lever hon ännu och jag saknar henne så otroligt mycket Världens bästa, knäppaste och suraste, uppkäftiga jävla Tessan
    Hon är den enda jag känner som försökt ragga upp tre bögar på samma kväll på samma krog, noll sensor, jag och min killkompis skrattade ihjäl oss när hon spanade in sista killen och min vän B sa visst kör på bara Tessan, men bara så du vet så är det min pojkvän, varpå hon utbrister är hela jävla KK fullt med bögar idag högt som fan var många ögon på oss Diskret NOT![/quote]

Jag fick frukost på sängen när jag fyllde år, men ungarna var hemma så det var helt oskyldigt... smile5.gif

Sådan vänskap är guld.. En sådan vän glömmer man aldrig.. Har en sådan vän som alltid gjorde de mest idiotiska saker så man skrattade sig fördärvad...
    Pga sjukdom och skador har hon dock varit väldigt lugn sista 2- 3 åren.. Galen är hon fortfarande och förgyller mitt liv med sina knäppa infall och idéer. . smile2.gif
    Nå jag får väl försöka hitta en man först typ sen kan jag börja fundera på frukost på sängen eller mer kaffe, är ju ingen frukost person, fast det är klart om frukosten är 76% choklad med chili i och serveras med kaffe så kan jag offra mig, faktiskt Cool

Nej jag kommer aldrig glömma henne. Vi var ganska lika och hade så jävla roligt. Första gången hon var hemma hos mig så lyckades hon slå sönder min saftkanna samt ordna stopp i toaletten, asbra start på en ny vänskap

Att man tvingas vara lugn betyder inte att det slutar spritta och dundra i själen, tror vissa bara är såna, jag känner det i mig själv, jag måste vara på ett visst sätt just nu och mina skador gör mig försiktigare, men jag vill fortfarande kasta mig ut för klippor, åka snowracer bakom bilar och massor av annat. På mötet idag sa hon att jag är till viss dels omogen/ impulsiv, men att mina principer är stenhårda och även min moral och etik även om jag kanske inte delar alla värderingar med resten av världen jämt. Men det hon sa som gjorde mest intryck var nog det där med att nästan konstant tänka utanför lådan och nästan vara oförmögen att tänka inom den och att jag hittar helt andra vägar till lösningar även när det egentligen låst sig helt osv, kändes ganska bra att höra ändå, att det man själv sett som en förbannelse så många gånger är vad någon annan ser som en styrka, ett tecken på att man inte ger upp osv.

Min dator segade ihop sig helt nu när jag satte serier på nedladdning så jag lämnar den till förmån för soffan och japp just det serier

En liten låt, jag är förälskad, djupt och innerligt <3

Ben Howard – Old Pine - Spotify - Rockfeedback Session
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    ErnstHugo skrev 2014-05-06 21:06:33 följande:
    smile3.gif först trodde jag att Birgers bild var Häckis egentagna bild. Du gillar väl inte höga klackar ?
    Menar du mig eller Birger nu?

Jag älskar höga klackar, jag bara går inte i det eftersom jag går i gummidojjor ungefär jämt
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-05-06 21:45:18 följande:

"Jag fångade en röv en gång, men röven slank ur näven!
    Men lika glad för det är jag, men gladast är nog röven!" smile2.gif
    Gladaste arslet ever!

Ähh fan vad jag ljuger. Någon borde absolut fånga detta arsle och hålla hårt och innerligt
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Chocolatina skrev 2014-05-07 12:37:20 följande:
    Kan jag ha begått ett stort misstag?
    När du gjorde vadå?
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Schna skrev 2014-05-06 22:02:10 följande:
    Vilken tur att det inte var du då, för det där var verkligen fruktansvärt fula benvärmare. Död
    Jag har helt klart mycket snyggare benvärmare när jag har på mig såna, färgglada och underbara helt ärligt så älskar jag benvärmare också. Hade på mig det sist gång jag hmm konsumerade alkohol vilket också var första gången i hela mitt liv som jag faktiskt däckat och då menar jag däckat. Mitt i en låt som jag satt och lyssnade på när jag delade musik fram och tillbaka med en vän och mitt i låten så minns jag min sista högst förvånade tanke att va fan jag är väck och däckar.  Vaknade på morran med mobilen jämte mig och hade iaf dragit ut heatsetet någon gång under natten. Jag är en sån där som annars har allt liggande i för mig perfekt ordning på mitt nattduksbord!
    Canis meus id comedit
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!