-
Man stönar i luren och låtsas att de kommit till en sexlinje?!Aniiee skrev 2014-10-16 21:41:05 följande:Vad ska telefonförsäljare då vara bra för?Never give up...No one knows what's going to happen next. - L. Frank Baum
-
Enligt vilken lag?Aniiee skrev 2014-10-16 21:49:11 följande:Fast man fick ju inte driva med de....Never give up...No one knows what's going to happen next. - L. Frank Baum
-
Men jag vill varken vara snäll eller tant!Brunhilde skrev 2014-10-16 21:59:33 följande:Enligt "Du skall alltid vara en snäll tant-lagen" Man får inte heller säga att man porrsurfar hela dagen, så vad de än erbjuder så är det inte nog telefonsurf...
Jag gjorde liksom båda delarna i mitt förra liv... :-/ -
Och nu: kaffe!
-
Kram, fina du!Aniiee skrev 2014-10-19 04:03:16 följande:
Jag är så trött. Och jag har så ont. Jag vill inget mer, orkar inte. Har ingen lust till någonting. Har inget att skriva, vill inte veta. Vill inte vara vaken, vill inte sova. Orkar inte le falska, tappra leenden, vill inte se eller höra uppmuntran, medlidande, falska förhoppningar. Vill bara sluta finnas, sluta såra, sluta skada. Sluta vara till last, sluta besvära.
Livet suger, och sen dör man. Snart, hoppas jag. Fast jag vill inte dö. Jag vill bara inte leva...
The truth is, honey, I've enjoyed my life. I've had a hell of a good time -
Himmel, ja... Vem behöver inte en rejäl massage? Har inte varit hos massör på två år, inte sedan avtalet med kontorsmassören sades upp.Brunhilde skrev 2014-10-20 16:57:10 följande:Det funkar dåligt med tankekraft, kanske ska testa med telefonen. Hela jag skulle uppskatta en riktig helkroppsmassage.
-
Jag ska få nåt ungerskt, tydligen. Lagat av ena särbons mor. Mums!Knall skrev 2014-10-21 18:15:33 följande:
Jag vill ha kalops! Helst på älgkött! Kan någon komma med det nu??!
Some cause happiness wherever they go; others whenever they go. -
Haha!! Hon skulle få hicka om hon hörde. Shit, de fattar sig inte på det här med poly ens...Schna skrev 2014-10-21 18:30:45 följande:Jag läste först särbons ena mor och tänkte att ja, såklartIt takes a fool to remain sane
-
Schna skrev 2014-10-21 20:28:23 följande:
Få se nu.. Året är 2014 och tonårsbarnens vänner gör sitt yttersta för att få följa och bli följda av sina vänners föräldrar på FB, snapchat och Instagram, medan föräldrarna värjer sig pga orent innehåll. Hrm. Vem anade detta för 20 år sen?
It takes a fool to remain sane -
Hittade denna på FB...