Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Det brukar låta så när man.. öhrm.. Stanna på rummet och idka älskog till tonerna av The Poodles - Greatest Hits istället?
"Idka älskog?" Verkligen?
Det brukar låta så när man.. öhrm.. Stanna på rummet och idka älskog till tonerna av The Poodles - Greatest Hits istället?
Det kittlas!!
Just setting the mood for you
Kan man idka älskog där? Du verkar i rätt stämning, buss på honom
Oooh, är du på Yasuragi? mitt absoluta favvo-stammis-plejs. Have fun. Fiskpedikyr är en spännande upplevelse!
de ÄR söta. Och effektiva! Man blir så himla len om fötterna och polerad i hyn. En härlig, kittlig upplevelse, men kittligheten går över rätt snabbt. Visste du att de är släkt med pirayor? Och att fish spa byter ut fiskarna så de inte blir för stora? Om du bor i Sthlm så finns det ngt ställe som heter Fiskpedikyren, dit ska vi snart, man får mersmak för det!
Hur gick det med fiskpedikyren? Jag hade aldrig vågat mig på det
Tack
Fiskpedikyr sucks ju! Inte alls så bra som jag trodde det skulle vara.
Någon som känner till ett bra schackspel för android?
Vi har spelat jätteschack och jag vill lära mig mer!
Det är ungefär det intryck jag fått av Aniiee med faktiskt.
Det är bara en av anledningarna till att jag gillar henne. Och jag har inte sagt något annat, eller hur? Well, vad tycker ni? Om att Smecker lade till mig som första person han följde, och ignorerade sedan mina två pm... Trevlig snubbe.
Rent tekniskt är det en "han-började-därför-gör-jag-likadant-fast-dubbelt-så-mycket" grej..?