Inlägg från: Gotlänning |Visa alla inlägg
  • Gotlänning

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Aniiee skrev 2015-07-03 21:13:57 följande:
    Vilken lyx. I metropolen Huddinge stänger mataffärerna kl 21. Whooping 2-5 timmar efter de andra affärerna. Hemmakväll har dock öppet till 22, tror jag....
    Och? Alla som bor i Huddinge är nog här... låter så iaf.

Cool
    If the brain were so simple that we could understand it, then we'd be so simple that we couldn't
  • Gotlänning
    taquine skrev 2015-07-03 21:20:29 följande:
    Tror du han vågar det`? 
    Jag är hungrig på både mat och annat
    Jag vågar mer än du tror trots att jag är den största mes som finns.
    If the brain were so simple that we could understand it, then we'd be so simple that we couldn't
  • Gotlänning
    Brunhilde skrev 2015-07-03 22:23:11 följande:
    Fasen! Nu missade jag en puss också. QQ Om du inte menar drycken eller baren köpendanmark...
    En Brunhilde som inte fattar en referens... i am shocked!
  • Gotlänning

*SMACK

Du får en puss ändå!

• Gotlänning
    Brunhilde skrev 2015-07-03 22:32:34 följande:
    Men jag är ju ingen metalhead, jag sitter på staketet med halmhatt, tuggar på ett grässtrå med handen i byxorna och stirrar tomt framför mig. 
    Gotlänning skrev 2015-07-03 22:28:31 följande:
    *SMACK

Du får en puss ändå!
    Åh, tack!
    Bullshit!
  • Gotlänning
    Brunhilde skrev 2015-07-03 22:43:14 följande:
    Den här versionen passar mig perfekt.
    Riktigt bra faktisk, den har jag missat, det är fan musikglädje!

Nu tror inte jag grabbarna är så Redneck som det verkar men likväl en skön Bluegrassversion av en numera rockklassiker.

Skall nog slänga upp den på fejjan för att fira AC/DC´s intåg på Spotify.
  • Gotlänning
    Aniiee skrev 2015-07-03 22:52:59 följande:

Jaha, vad nu? Spelat Eve. Spelat Hearthstone. Spelat Poker. Fixat en filmlista. Sorterat igenom receptkort (köttfärs i parti och minut). Fixat en låtlista med lite soft nattmusik. Duschat i värmen. 

Ta en macka och gå och sova? Är så förbannat trött.....

Kör igenom Arkham Knight, mycket bra!
  • Gotlänning
    Brunhilde skrev 2015-07-03 23:04:17 följande:
    Sova röstar jag på. Om du kan i värmen...
    Sova är... överreklamerat.
  • Gotlänning
    Brunhilde skrev 2015-07-03 23:09:10 följande:
    Jag måste nog annars dör jag och visst är väl det också vila, men hade inte tänkt mig en evig sådan riktigt än. Kanske ska satsa på lilla döden först
    Att sats på döden känns fånigt, så sexig är han väl inte?
  • Gotlänning

Awww, leaving me here hanging...

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!