Inlägg från: Anonym (okejdå) |Visa alla inlägg
  • Anonym (okejdå)

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Fjäril Vingad skrev 2014-03-26 11:53:51 följande:
    Ah, det är kanske så man ska göra?

Fast chansen att jag ska hitta en till underbar sötnos här på FL (förutom den jag redan har hittat) är väl inte så stor.
    Hade jag tagit en bild av mig idag, hade det nog blivit en märklig effekt. Kanske någon med en kink för 92-åriga damer hade nappat. Känner mig som en mycket sliten 92-åring idag och då menar jag mycket sliten.

Kanske skulle testa D-vitamin eller kanske lite amfetamin hade gjort susen.
    Sova och sluta stressa är överskattat
  • Anonym (okejdå)

@Knall, som socker hela du!
    Vad beträffar veden får du se det positivt, du slipper gå till gymmet på ett bra tag

• Anonym (okejdå)
    D W skrev 2014-03-26 20:12:48 följande:
    Han spelar nog bara
    ">ChatRoulette
    Är det när det bara är en som chattar?
  • Anonym (okejdå)
    HäckHäxan skrev 2014-03-26 22:00:01 följande:
    Skrikandes Skrikandes Demon Skrikandes Skrikandes

Om någon vill ha en rottweiler att träna prickskytte på så skänker jag bort en sån jävla byracka helt jävla gratis! Träna gärna Headshoot med hög kaliber, gärna i form av ramlar ihop och dör med en gång kulor! 

Så förbannad trött på det jävla aset idag att det finns inte, seriöst det finns fan inte, har aldrig sett på maken till hundjävel. ( Ja jag svär så det osar, passar det inte så ställ dig i vänstra hörnet och HÅLL KÄFTEN  tack på förhand )

Kom hem förut idag och då ligger det krossat glas i hela köket, det vill väl alla ha när de kommer hem på eftermiddagen eller? NEJ knappast. Då har den rackarns hunden försökt komma år och lyckats, ta en tom kastrull med på sin höjd fyra riskorn i och såklart tagit med sig en glastallrik på köpet. Askul att ta hand om! NEJ!!!

Nu sätter jag mig vid datorn och vad fan gör hon då, jo tömmer en jävla soppåse i hela hallen, för det VILL ju ALLA städa upp på kvällen, NEJ DET VILL INTE ALLA!!!!!

För säkerhets skull så har hon även bajsat och kissat inne idag *JIPPIE* eller inte.

OM jag trodde att det hjälpte att slå halvt ihjäl hunden så hade jag redan gjort det. Ingen av de två hundar jag haft innan har fan ätit soppåsar eller all annan skit som den här jäkla hunden stoppar i sig. Funderar på att öppna foder tunnan och låta henne äta ihjäl sig!

Tror hon är på g att löpa och det är samma skit varje jävla sak varje gång och hon nöjer sig ICKE med att löpa en gång om året, utan två, sen blir hon alltid skendräktig och adopterar handdukar och annat ur tvättkorgarna, bäddar sönder mattor, hon har dessutom bäddat sönder två soffor, en i tyg och en i skinn. Mattorna har jag noll koll på längre inte annat hon bäddat sönder heller i form av påslakan, dynor och filtar. Förbannad varde hon!!!!

Allvarligt hon måste fan vara störd i huvudet på nått vis!!!! Skall ju fan inte behöva stänga in henne i typ badrummet när man går hemifrån för att hemmet skall få vara ifred och jag skall fan kunna ha saker som tex en tom jävla mjölkpaket ect på min JÄVLA diskbänk utan att hon skall äta upp den. Ja hon äter upp dom, hon har ätit upp tetra förpackningar med krossade tomater också, metallen från värmeljus, japp, smarrigt tydligen, jävligt salta godisar för typ 50 spänn är också gott, oboypaket, mkulor. Hon borde vara död med tanke på allt hon tuggat i sig! JA hon får mat hemma, jag lovar, det spelar ingen roll, Skulle jag öppna fodertunnan så kommer hon äta tills magen spricker, PÅ RIKTIGT! Förstår fan inte det här.

Jaaa idag är ingen bra djurmänniska dag för mig kan man säga. *suck* Jag lovar dyrt och heligt att jag fan ingen mer hund skall ha fören jag går i pension om ens då! När alla djur dött av ålder så kommer det inte in ett djur till, möjligen uppstoppade men thats it!

Så nu har jag vrålat klart! Skall ge henne onda ögat resten av kvällen, hundskrälle OCH nu fnissar jag, så länge varar min ilska!
    När du skriver om dina djur, så kommer jag alltid att tänka på karaktärerna ur Röde Orm. Fast självaste Orm Tostesson är nog du
  • Anonym (okejdå)
    Schna skrev 2014-03-27 17:51:23 följande:

Faktiskt inte. Men ett bredbandsbolag! Solig

Pft, amatör. Jag sa upp mitt abonnemang sju gånger, innan de fattade på Boxers kundtjänst.
    Sjunde gången var jag mindre trevlig kanske Skäms
    Då hade jag betalat avgift i 1.5 år efter att jag sagt upp det den första gången. När det äntligen blev avslutat började telefonterrorn. Tänker aldrig bli kund hos dem igen.
  • Anonym (okejdå)

Kanske skulle döpa om tråden (om så endast för ikväll) till Konsumenttråden

• Anonym (okejdå)
    Knall skrev 2014-03-27 19:03:50 följande:
    Sex är väl en slags komsumtion?
    Jo, jag konsumerar sex ibland, fast det är väl mer passiv aktivitet, mer som att kolla på film typ. Annars är det nog kanske lite olagligt och jag är väldigt laglig
  • Anonym (okejdå)
    Knall skrev 2014-03-27 20:01:58 följande:
    Äsch.. Tjänster och gentjänster?
    Rena öken just nu. Gråter

Kanske måste bege mig till trådarna om barnuppfostran och ihärdigt påstå att de gör fel oavsett hur de gör eller matlagningstrådarna och totaldissa deras recept oavsett vad det är Drömmer
  • Anonym (okejdå)
    Anonym (okejdå) skrev 2014-03-27 20:21:43 följande:
    Rena öken just nu. Gråter

Kanske måste bege mig till trådarna om barnuppfostran och ihärdigt påstå att de gör fel oavsett hur de gör eller matlagningstrådarna och totaldissa deras recept oavsett vad det är Drömmer
    Ångrar mig. Hittade just tråden för frustrerade individer:
    www.familjeliv.se/Forum-4-362/m72861618.html
  • Anonym (okejdå)
    Fjäril Vingad skrev 2014-03-27 20:28:01 följande:
    Haha, bästa tråden på länge, okejdå!
    mm, fast det är nog bäst att beskåda och förundras på avstånd Lite för mycket drama för min smak.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!