• gilmore

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Nu har mina barn åkt iväg med deras pappa så det är bara jag och katten hemma i ca 1,5 vecka. Sjukt härligt! Även om jag kommer sakna mina härliga monster Hjärta

Högskoleprovet imorgon. Tjoho..

• gilmore
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-04 14:53:05 följande:
    Visste ni att det fanns en tråd med endast mansrumpor i? Varför har ingen talat om det förut? //Upprörd
    Neeej, VARS DÅ?
  • gilmore
    Fjäril Vingad skrev 2014-04-04 14:55:39 följande:
    Men ey, sambon-to-be!!! Läget? Kyss

Lycka till i morgon!!! Hjärta
    Med mig är det bra, kommer njuta av att vara ensam hemma samtidigt som jag vill jobba så mycket som möjligt och även hångla mene vi får väl se hur det blir med allt det Drömmer

Tack! Kyss
    Jag är jävligt nervös och kan ingenting, har inte alls förberett mig och blir glad om jag får ett rätt på varje del.
  • gilmore
    HäckHäxan skrev 2014-04-04 14:58:39 följande:
    Härligt. Lycka till på provet frugan. Jag minns det som ganska roligt fast det var drygt hunds år sen.
    Tack så mycket, tänk på mig imorgon när jag sitter där och ser dum ut Hjärta
  • gilmore

Jag är oduschad och fastnat på helt andra saker än det jag skulle göra inför morgondagen.
    Trött men ändå inte trött. Lätt illamående och nervös. Det lär barka åt helskotta med detta prov.

spongebob anxiety

• gilmore
    edwin47 skrev 2014-04-05 01:00:28 följande:
    Vad är provet Gilmore?
    Det stora kuksugarprovet.

Nä skoja bara, det hade jag klarat galant! Det är Högskoleprovet.
    HäckHäxan skrev 2014-04-05 01:27:54 följande:
    Nej de går bra. Har du gjort det innan eller är det första gången? Om de är första så tänk såhär, detta är bara ett sätt för dig att se hur allmänbildad du är. För det är vad det egentligen handlar om enligt min mening då. Det är inget att vara nervös för- Nu har jag dock bara gjort det en gång. Men gör det som en kul grej bara.
    Det är första gången!
    Men jag kommer ju inte ha sovit mycket när det är dags och lär vara helt grötig i hjärnan, jag blir glad om jag förstår hälften av det jag läser. Jag är inte så nervös för själva provet ändå (även om jag förmodligen bara får 0,2) utan det är mest det här med att det är mycket folk och jag är så jobbigt awkward runt människor jag inte känner.

• gilmore

Ah nä fontänorgasmen skedde igår. Idag var det andra bullar!

Så jo jag sov bara ca 2 timmar inatt, helt grötig i huvudet och har inte förberett mig alls för provet. Det gick jättedåligt på de kvantitativa delarna men ändå okej på verbala, rättade när jag kom hem och har jämfört med de 5 senaste proven och mitt resultat enligt alla har varit mellan 1.1 och 1.2!! Va?
    Hur är det möjligt? Det kommer säkert bli lägre efter rättningen men ändå. Ändå. VA?

Jag kommer vara förvånad och imponerad av mig själv om det slutar på över 1.0 faktiskt.

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!