Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Att halka nedför källartrappen är inget jag rekommenderar.. tur att man är akrobatisk och lika vigör som ett avfrostat kylskåp.
Jag kommer att ha ett väldigt snyggt blåmärke på vaden..
Att halka nedför källartrappen är inget jag rekommenderar.. tur att man är akrobatisk och lika vigör som ett avfrostat kylskåp.
Jag kommer att ha ett väldigt snyggt blåmärke på vaden..
Ajje!
Åh, aj faen!
Inte ens avkomman fick veta? Jag är jäkligt försiktig nu när jag ska gå i trappan..
Mannen höll själv på att slå ihjäl sig igår när han skulle ner.. halkade de två sista trappstegen och gled ner på hälarna.. Han återfick dock balansen men gnäller om att det gör ont i hälarna..
Min bror lurade i sin yngste son att pappa var hemlig agent, precis som Bond...
(Han hade fått en blåtira efter att kört in huvudet i en utdragen kökslåda)..
Ögonen praktiskt taget lös om grabben varje gång han såg sin pappa..
Det var väl värst vad ni pysslar i tråden.
Själv gör jag bara dumma saker som, skriver yaoi så jag själv får kåtslag och/eller börjar gråta.....
Vi får väl se =P
Har sedan början av december blivit tvåbarnsstyvmorsa.. Bägge barnen bor här och går i skolan på heltid..
Lilltjejen är den som dragit mest fördelar utav detta då hon nu både slipper morgon- och eftermiddagsfritids, kan ta sig till skolan själv på bara 5 minuter och slipper sina 12 timmarsdagar hemifrån..
Enda böket vi haft med henne är hur vi ska få upp henne på morgonen.. ungen sover inte, hon är medvetslös!
Hittade dock en larmsignal på mobilen som väcker döda.. Hon är nu uppe på 2 röda och hinner både äta frukost, klä sig, fixa håret och se en stund på tv..
Däremot så slog storebror över till zombie-mode bara över helgen.. han vaknar bara om vi drar honom ur sängen!
På bara en helg har han gått från att sova 8 timmar osammanhängande sömn, och trots detta vara överpigg, till att sova 12 timmar sammanhängande och fortfarande vara trött!
Och moppe- muschen har kommit!!
Det blir en intressant vår detta..