Inlägg från: Anonym (RÄDD) |Visa alla inlägg
  • Anonym (RÄDD)

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2014-04-09 16:06:14 följande:
    Har ju en otrolig hårväxt.. Ville ju vara korthårig förr, men det var fan inte lätt eftersom håret växte som ogräs.. Likadant på benen.. Rakar dem och bara efter ett par timmar blir det stubb.. Skrikandes

Undrar om det finns någon billig här i staun?Obestämd
    Varulv ....
    Håriga kvinnor kan uppfattas på olika sätt.........
  • Anonym (RÄDD)
    HäckHäxan skrev 2014-04-09 16:35:35 följande:
    Som tex vad mer exakt??? Nu när du ändå drog upp skiten liksom...
    Blir håriga efter bara ett par timmar eller halv dag !
    Är det inte så på Vampyrfilmer att omvandlingen går väldigt fort.
    Från vanlig person till vampyr.

Men oftast är det men som omvandlas, men för lika skall gälla  säger vi att det är 50/50  .

Som man har jag uppmärksammat att vissa " donnor 2 får tillbaka hårväxten väldigt fort efter en " rakning ".
    Själv stör jag mig inte på mjukt fjun på benen eller under armarna.
    Men ALDRIG så mkt som ett lite fjun på fittan.
    Den skall vara helt slät mjuk och fuktig.Tungan ute
  • Anonym (RÄDD)
    Anonym (cem) skrev 2014-04-09 15:26:28 följande:

Det går bra om någon annan vaxar, så jag behöver ingen tequila eller Voltare.
    VA ??
    TA möjlighetens chans ........Solig
  • Anonym (RÄDD)
    HäckHäxan skrev 2014-04-09 16:27:10 följande:
    Ha ha känner igen det där. Fast jag klippte alltid håret lite för kort när jag var korthårig och ofta men jag bodde ihop med min frisör då fast även efter de så klippte ja kortare och ofta.

Däremot växer inte håret på benen som ogräs thank you lord. Men naglar och på huvudet OMG. Freja är likadan.
    Har du hår på naglarna ??
    Är du en riktig varulv..... Spöke
  • Anonym (RÄDD)
    Knall skrev 2014-04-09 16:30:52 följande:
    Det är snart fullmåne, va? {#emotions_dlg.djavulsk}
    Huvaligen.....
    Skräm mig inte så där.

Men visst är det så att vi oftast uppfattar att varulven är en man Man !!Rynkar på näsan
  • Anonym (RÄDD)
    Chiquita89 skrev 2014-04-09 16:54:29 följande:
    Hjärta Brukar jag också göra. Idag blir det nog filmmaraton och våfflorGlad
    Våfflor !?!?!?!
    SÅÅÅÅ nice.....
    Var bor du, jag kan laga dessa bara jag får smaka några. Guld i mun
  • Anonym (RÄDD)
    HäckHäxan skrev 2014-04-09 15:36:23 följande:
    Känns inte så mycket. Tycker det kladdar mer än det gör nytta.
    Använder du rätt " Kladd och vax " ? Tyst
  • Anonym (RÄDD)
    Knall skrev 2014-04-09 17:03:00 följande:
    Män är ju generellt sett mer "ludna"?
    Är men ett luder ????
  • Anonym (RÄDD)
    HäckHäxan skrev 2014-04-09 17:21:45 följande:
    Jag gjorde. Flera olika sorter nå innan hunden åt upp allt då. Vaxen från Turkiet är absolut de sämsta jag råkat på. Men så kan jag inte heller läsa bruksanvisningen ha ha
    Urk Turk på burk är en skurk .....

Min svåger är " Turk på burk " han kom til l S
    HäckHäxan skrev 2014-04-09 17:21:45 följande:
    Jag gjorde. Flera olika sorter nå innan hunden åt upp allt då. Vaxen från Turkiet är absolut de sämsta jag råkat på. Men så kan jag inte heller läsa bruksanvisningen ha ha

Urk Turk på burk är en skur !!

Min svåger kom till Sverige i en burk och blev en Turk i burk, han kom med flyg hit till oss.
    Vi uppskattar burkskatten mkt, han är otroligt trevlig !!!Skrattande
  • Anonym (RÄDD)
    HäckHäxan skrev 2014-04-09 17:22:47 följande:
    Ett luder kan absolut ha men. Men det måste inte vara så.
    Ett  luder kan ha ett " men " , förklara ???
  • Anonym (RÄDD)
    Knall skrev 2014-04-09 18:09:59 följande:
     Den klänning jag hittade på ellos och förälskade mig i finns inte i min storlek..Gråter

Ska kolla bonprix..
    Justera din vackra kroppshydda .....Solig
  • Anonym (RÄDD)
    HäckHäxan skrev 2014-04-09 18:08:44 följande:
    Du får kasta ut brudarna i solen och se om de brinner upp eller börjar glittra, så vet du om de är vampyrer, nå iaf om de inte redan tömt dig och du är död, men då är jag säker på att du noterade att de var vampyrer under tiden

Ja bästa fittorna, ajjemen. Män skall vara vaxade överallt, annars kan de kvitta. Tänker inte rövknulla en man med hår där bak liksom Tyst Nej för håriga bröst och armhålor på män. En man är ingen riktig man fören han är hårlös och len som fan" Minsta stubb och jag tänker inte röra karln fören han är len igen, möjligen kan han få en puss på kinden liksom!
    Hmm
    Provokativt inlägg alt från dit hjärta.
    Som man tycker jag att mus/rumpa och armhålan skall vara rakad.
    Benen är oftast väldigt olika på damen.
    En del är som stållull och andra bara små skönt fjunig.
    Men är du helt seriöst ang männen, skall dessa var arakade enl ditt inlägg ?
    Är allvarlig i detta inlägg .
  • Anonym (RÄDD)
    HäckHäxan skrev 2014-04-09 18:46:52 följande:
    Backar lååångt*

Det där var alldeles för girlstuff för mig, noll jävla koll. A linjer chiffong rena kinesiskan!

Äger typ min gamla balklänning, en klänning jag köpte för 4 år sen när mamma fyllde 50, fan de är nog bara två, fick för mig det var fler men nä de är nog bara dom. Hade lite åtsittande fodral.klänningar men bestämde mig för att jag var alldeles för tjock för såna och slängde eller gav bort dem. Fast jag saknar absolut en av dem, så jäkla skön att ha på sig, men när jag insåg att den precis täckte baken så slutade jag använda den bland folk eller iaf utan något vettigt under, framifrån satt den dock fint, jävla rövjävel
    Baksidan kan vara din fördel . Glad
    Se inte livet så bakom.....
  • Anonym (RÄDD)
    HäckHäxan skrev 2014-04-09 19:02:41 följande:
    Baksidan är min främsta sida och eftersom den är STOR så har jag helt enkelt en väldigt stor fördel.

*pippi logik typ *
     Har du sååå stora blygdläppar som dina skinkor ......Obestämd
  • Anonym (RÄDD)
    HäckHäxan skrev 2014-04-09 19:09:20 följande:
    hahahahhaha har du kollat in vad ullkläder i skottland kostar, finns nått slott/ borg grej där som säljer ja främst till adeln/ rika människor OCH jag säger bara OMG. hahahhaa

Jooo de är sant, mina kompisar var där för ett tag sen Men jag minns fan inte vad det heter.
    Köper du i Skottland, kostar det inte mkt pengar !
  • Anonym (RÄDD)
    HäckHäxan skrev 2014-04-09 19:25:21 följande:
    Ja men du har såklart rätt. *skakar på huvudet lite*
    Inte alls.
    Det är såå mkt större i över där.
    Bara i London bor mer människor än i hela Sverige.
    Att åka i Skottland och Wales är så enormt vacker.
    Vari där många gånger och njuuuter såå mkt av denna ö.
    Tyvärr dricker jag inte whisky eller öl....
    Däremot har GB en väldigt fint vin, inte många som känner till detta.
    Nämner alltid Gin som sista punkt.....
    Vet exakt vad som krävs på morgonen efter om Gin intagits.....
  • Anonym (RÄDD)
    HäckHäxan skrev 2014-04-09 19:49:09 följande:
    Määä ullared när man kan knulla konstant, är ni inte riktiga? Det är ju typ misshandel att åka dit Förvånad 
    Bara stanna hemma och säga att kortet var ngt fel på HA HA HA
    Knulla runt måste vara mkt skönare än ULLARED !!!
  • Anonym (RÄDD)
    HäckHäxan skrev 2014-04-09 20:37:51 följande:
    gahh hahahahahaa mammas brandvarnare gick jämt i första huset de bodde i uppe i norr, varje gång de hade kyckling i ugnen
    Varför fick den utslag direkt ?
    Var det så att den fick pippi...????Tyst
  • Anonym (RÄDD)
    HäckHäxan skrev 2014-04-09 20:36:10 följande:
    Märklig grej med ungar, just den där detaljen att de växer Jag blir mest galen, hoppet mellan 116 och 122 är så stort vips. Nå de är snart sommar så hon lät ränna runt i shorts ändå snart.

Jepp, speciell edition på den karln. Fast å andra sidan så dök den upp ungefär likadant. Älskling kolla ut på gårdsplan. Tittar ut och ser en vinröd bil, hör skrammel, vänder mig om och han trycker en nyckel i min hand och säger den är din med ett jättesmajl. Själv tittar jag på honom och frågar om han är dum i huvudet? Och får svaret att annars duger tack så mycket fint Alltså jag har inte ord att beskriva vår relation på ibland tror jag, den var helt enkelt sjuk, störd, rolig, alldeles för hög spänningsfaktor, för mycket på fel sida av lagen, för mycket av det mesta. De enda jag kunde vara helt säker på var att det iaf aldrig stagnerade och blev någon form av normal vardag, för det var helt omöjligt för honom att ha en vardag, korta stunder och sen vips hade han satt sig i smeten igen. Många hårda knackningar på dörren, antingen av stora jävligt hårda kostymkillar eller så bar de blåa uniformer. Tror jag skulle kunna skriva en bok, minst en bok om de där helt idiotiska typ fyra åren.

Nå skit samma det tog år att lappa ihop mig själv igen och hitta den jag egentligen är, vill vara och tänker bli. Men nu är jag här iaf, i en svagare och samtidigt starkare variant
    VAAAA???
    FAttar inte vad du vill säga med detta inlägg.
  • Anonym (RÄDD)
    Schna skrev 2014-04-09 20:52:56 följande:

Hon konverserar.
    En kvinna, och vad innebär detta ????
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!