Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Min morgon... Redan innan jag öppnar ögonen vet jag. Känner så väl igen känslan av att ha haft sex i drömmen..kroppen är inställd på lust. Min kuk står redan, ollonet rör sig i takt med min puls och gnider sig mot täcket...skönt. Fortsätter att blunda och försöker komma ihåg min dröm..diffusa bilder rusar i mitt huvud...det är mest känslan som biter sig kvar. För ner min hand och greppar mitt stånd, börjar dra upp och ner. Den är så hård idag men ändå så mjuk....och så känslig. Ökar sakta takten, kroppen har svårt att vara still...andningen ökar till ett flämtande. Mina inre bilder gör mig så kåt....kommer ihåg känslan av att ha en varm och våt mun som sluter sig om mig. Munnen på ett suddigt ansikte.. ...men på en kropp som jag sett innan. Sakta försvinner drömmen för mig, men känslan finns där. Har en skön takt, känsligheten ökar. Jag stönar högt och bara vill att det ska gå. För en sekund fungerar min hjärna igen..slår upp ögonen för första gången. Fumlar efter mobilen, letar fram bilderna i galleriet....och jo det stämmer. Kroppen från drömmen finns på bild. Med ett leende på läpparna och blicken fastlåst på bilden...kommer drömmen sakta tillbaka igen. Handen arbetar frenetiskt upp och ner, stönar högt om och om igen. Jag ropar efter dig...först tyst men snart blir det högre och högre. Den där välbekanta känslan som börjar någonstans i magtrakten och arbetar sig neråt... Johanna, jag kommer! Ropar jag samtidigt som säden rusar längs kukskaftet och sprutar ut över min egen mage, bröst och upp till kinden. Tack för en underbar dröm och en härlig start på dagen... Johanna! :* Tack du underbara kvinna, du vet vem du är ;)