• läppar

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

HäckHäxan skrev 2014-03-09 22:57:46 följande:
    För mig är det bra. Ibland behöver jag en lektion i självkontroll eller nått sånt. Jag mår helt enkelt bättre av en paus då och då. Det blir för tekniskt och även om jag kommer så är känslan tom och då tar jag en paus.
  • läppar
    HäckHäxan skrev 2014-03-26 22:09:32 följande:
    Hjärta

Får fan ta en kopp kaffe och rota runt i skåpen och se om det finns någon choklad. Men med dagens tur så finns det säkert ingen förutom den på 90% och den var ingen höjdare att äta som den är får jag erkänna.

Cappuccino kanske är godare, ja så får det bli och några avsnitt arrow. Jo och så har jag en sjuk unge också som hade 38,5 i feber i eftermiddags, nu innan sängen kl 21 hade hon 37,6. Hon kommer dock garanterat vakna under natten med högre än så och närmar hon sig 39 så spyr hon och denna mamman har spyfobi. Ser fram emot natten med ehhhh ingen som helst längtan iaf!
    Bitar av den chokladen, och så apelsinbitar o vispad grädde................................mmm..............................

(o lite apelsinlikör......mmm......får stånd nu.....)

• läppar
    HäckHäxan skrev 2014-03-27 00:45:48 följande:
    Du får gärna servera ditt stånd ihop med vispad grädde och choklad om du vill
    HAHAHAHA!  Solig  Solig 

• läppar
    Schna skrev 2014-04-06 01:56:51 följande:

Första! Tänkte se alla serier nu och hänga med lite, har ju inte haft annat än Kunskapskanalen, 1:an, 2:an och 4:an de senaste 10 åren.. Tomte
    3:an är viktig, så att man kan se Pluras kök:))

/Herr Schnabel

• läppar
    HäckHäxan skrev 2014-04-06 02:42:32 följande:
    Fan nu mår jag illa, måste äta!
    Ojoj...kanske gravid? Tungan uteSkål

• läppar
    HäckHäxan skrev 2014-04-06 02:52:55 följande:
    Du gillar att laga mat?
    Javisst, fast jag gör det sällan. Ne, de e nåt visst me stämningen där
    som gör att den upp-o-ner-vända midsommarstången liksom vaknar till liv  Tungan ute

Truddelutten, gästerna, Pluras mage som ser ut att innehålla trillingar, utsikten över havet,
    maten som doftar genom rutan, gemytet - och tänk om folk fick till ett sådant gemyt
    även utan sponken..?..............(kommer aldrig o ske)

(visst?)

Kudden väntar.....natti natti.....just ja: såg dina bröst förut.....det var ett kuperat landskap du bjöd på -
    tackar för detta, du spralliga livliga roliga människa SkålSkål

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!