Inlägg från: Anonym (Claudia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Claudia)

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

HäckHäxan skrev 2014-03-10 02:32:31 följande:
    Fred, kärlek och sex ( borde kanske stå förståelse eller tålamod ) men det är inte mina främsta dygder så jag hoppade över det!

Sex är bra skit liksom, dumt att utesluta det då!

Kan bara hålla med. Mer hett sex till folket!
  • Anonym (Claudia)

Jag gillar att bli fingrad i munnen..

• Anonym (Claudia)
    HäckHäxan skrev 2014-03-14 20:45:45 följande:
    Oh härligt!
    Försöker locka mannen till sängkammaren men det är tvärnit.. Vad gör man då tycker du?
  • Anonym (Claudia)
    HäckHäxan skrev 2014-03-14 20:55:53 följande:
    OM våldtäkt är uteslutet så skulle jag satsat på onani. Om våldtäkt inte var uteslutet så skulle jag satsat på det.

Onani precis så nära du bara kan komma honom, samma rum eller ja nått sånt.

Kan dock inte säga att de kommer funka. Har inte testat. Är så van vid att ha högre sexlust än de män jag bott ihop med så jag brukade helt sonika hoppa in i duschen och onanera vid minst tillstymmelse till att de inte kommer bli något den dagen typ så.
    Vad härligt att jag inte är ensam. Annars verkar det som att normen är att männen ska vilja jämt, men så är det inte hos oss i alla fall. Han kan tycka att jag är lite för mycket ibland. Tungan ute

Blev någon variant av utpressning. "Antingen sätter du på mig ikväll eller så går jag ut och skaffar mig annat.". Funkade. Oskyldig
  • Anonym (Claudia)
    Anonym (Grottis) skrev 2014-03-14 20:56:08 följande:
    Gör slut gå vidare och skaffa dig en Kåtbock!Tungan ute
    Knall skrev 2014-03-14 21:00:18 följande:
    Gör som jag. Skicka sexiga GIF;ar till hans mail eller mobil...
    Min man sitter som på nålar nu och väntar på att ungen ska somna.

Tack för tipsen! Är ganska fäst vid mannen så behåller nog honom tills vidare. Flört Lyckades till slut, gif-tipset sparar jag till en senare gång, kan vara trevligt att reta honom när han inte är hemma...
  • Anonym (Claudia)
    Knall skrev 2014-03-15 11:14:49 följande:
    Man blir ju det.. Min är inte van vid den lust och erfarenhet som jag har, men tycker det bara är kul.. (när han inte är supertrött)
    Ja, jo, samma här. Han brukar skaka på huvudet åt mig ganska ofta och skratta och tycka att jag är knäpp och sen sätta på mig efter konstens alla regler..

Hur gamla är ni? Hur länge har ni varit tillsammans? Vi är 27/35 och har varit tillsammans i 9 år.
  • Anonym (Claudia)
    Knall skrev 2014-03-15 11:43:56 följande:
    Låter precis som min!

Vi är 29 och 37 och har varit tillsammans i 8 månader.. Känns dock som längre.
    Bägge har långa förhållanden bakom oss och han har barn sedan tidigare. Mina "chipmunks"..
    Härligt att ha hittat så långt på så kort tid. För oss har det tagit ganska många år innan vi hittat till en lagom nivå för båda. Mycket på grund av som HäckHäxan skriver, gamla normer som bitit sig fast och satt grilller i huvudet på oss.
    HäckHäxan skrev 2014-03-15 11:46:46 följande:
    Normer är dumma. De mer eller mindre nöts in i män att de skall vara swxmaskiner och vilja jämt och kvinnor skall vara lite svåra och säga bh ibland fast de vill osv. Helt stört. Sex och lust är naturligt oavsett kön. Olika nivå har man bara helt enkelt oavsett kön. Att lära tjejer och killar att de skall/bör vara på ett visst sätt skapar bara ångest/skam hos bägge parter. Tragiskt är det!!! Är van vid att vara för mycket jag och det är liksom okej. Detta är ju den jag är någon annan är den som den är.

Hahaha vilken utpressning. Tur jag inte är din man för jag hade skrattat och sagt varsågod härligt att det gick vägen iaf.
    Ibland får man sätta hårt mot hårt. Flört Den enda lilla nackdelen med min man att han tycker att vi ska vara bara med varann.. Ojoj annars vad jag skulle kunna hitta på för roligt. Flört

• Anonym (Claudia)
    HäckHäxan skrev 2014-03-15 12:13:23 följande:

Haha jag är som din man, väldigt monogam i relationer. Däremot avskyr jag hot och krav och lever efter filosofin att man inte hotar med saker man inte tänkt verkställa. Så obstinat och jävlig som jag är hade jag sagt men gör det då. Sen vilka konsekvenser det skulle få om en eventuell partner gör det är en helt annan femma.
    Obstinat och jävlig är bra. Det är jag med. Flört Men han visste att jag var kåt och ville bara jävlas med mig och neka mig sex.. Ser du den gubben funkar inte!
  • Anonym (Claudia)

Det här måste vara det enda stället på nätet med övervägande del kåta kvinnor. Eller har jag missat nåt?

• Anonym (Claudia)
    Knall skrev 2014-03-15 15:13:06 följande:
    Jag lovar! Känner flera!

Min man brukar säga; "Du är en liten djävul i porslinsdockeformat. Man tror att du är lugn, fin, städad och oskyldig när man först träffar dig... Sedan öppnar du käften.."
    Fniss... I de lugnaste vatten.. Flört
  • Anonym (Claudia)
    gilmore skrev 2014-03-16 16:49:34 följande:
    Haha tack! Men jag vill ligga ännu mer Gråter
    Mycket vill ha mer..
  • Anonym (Claudia)
    gilmore skrev 2014-03-16 18:03:37 följande:
    Mm jag vet.. Rynkar på näsan

Lider med dig. Hade en lång diskussion med mannen idag som mynnade i att han tycker att jag vill för mycket, för ofta. Förvånad Nu funderar på vad jag ska ersätta sexet med: mycket vin? Intensiv träning? Onani är ju skönt men ger inte samma tillfredsställande känsla i kroppen.. Handarbete?
  • Anonym (Claudia)
    Smecker skrev 2014-03-16 18:12:20 följande:
    Valium? Drömmer
    Det var en idé. Funkar nog inte. Skulle bli flummtröttkåt istället..
  • Anonym (Claudia)
    gilmore skrev 2014-03-16 18:19:12 följande:
    Inte vin, då blir du bara kåtare. Eller jag blir det iaf Drömmer
    Onanera mera! Det är ju ändå handarbete,
    Haha, jo, men blir lättare att somna och glömma att man är kåt med vin..

Får hitta på nya onanilekar att friska upp med då. Några tips? Solig
  • Anonym (Claudia)
    Anonym (Grottis) skrev 2014-03-16 18:24:58 följande:
    Älskare! Föreslå det få se vad torrisen säger!{#emotions_dlg.djavulsk}
    Hihi, den självklara och enkla lösningen. Men sen följer skilsmässa och bodelning och veckovis och massa sånt drygt..

Nej, blir nog att springa en extra runda ikväll..
  • Anonym (Claudia)
    Anonym (Grottis) skrev 2014-03-16 19:36:55 följande:
    Ibland om inte oftast är dom enkla lösningarna dom bästa...
    Vi kan ju höras av sen efter du släppt bomben!Kyss
    Flört
  • Anonym (Claudia)
    HäckHäxan skrev 2014-03-17 00:37:18 följande:

Jadå lika lyckat som de andra två mötena med samma man så. Fast nästan värre denna gången för jag bara kom och kom och kom och köksgolvet fick två snygga pölar och han fick typ stötta mig in i sovrummet för mina ben skakade så, så jo det kallar iaf jag lyckat
    Mums, precis som det ska vara!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!